Ga naar inhoud

laptop


zannata

Aanbevolen berichten

Heb beide topics samengevoegd, want het gaat duidelijk om hetzelfde zwarte bureaublad ;-)

Het logje van HijackThis is eerder al gecontroleerd (zie vorige berichten) en ziet er nog steeds prima uit. Het lijkt er inderdaad sterk op dat de problemen zich nu situeren bij IconCache.db ... maar daarvoor laat ik je over in de (betrouwbare) handen van de collega's.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 45
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

nog altijd zelfde,als ik beeldscherm op 16 bits heb ik afbeeldingen terug,maar op 32 alles terug weg,nu heb ik ook nog een probleem om naar radiostation's te luisteren moet ik plugg in installeren en dat lukt ook niet:hmpf:

Bovenstaande vond ik nog terug uit dit topic dat afgesloten is wegens dubbelpost en kan misschien helpen om tot een oplossing te komen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gaat het hier om een legale Windows versie?

Bij het lezen van dit topic (en je wegens dubbelpost afgesloten andere topics...) valt het me op dat bovenstaande vraag nog niet werd beantwoord ?...:hmmmm:

nog geen verbetering:dong:

Op manuele wijze lukt het blijkbaar niet met het IconCache.db bestand, lukt het met deze Icon Cache Rebuider ?...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.