Ga naar inhoud

Browsegeschiedenis blijft na verwijdert


Rud06

Aanbevolen berichten

Hallo,

Mijn browsergeschiedenis laat zich maar niet verwijderen. Ik ga via Extra naar Internetopties en verwijderen en verwijder dan mijn geschiedenis maar daarna staat mijn geschiedenis er nog als ik onder geschiedenis kijk.Of boven in mijn adresbalk als ik een adres begint te type verschijnt een helelijst. Hoe kan dit ? En heeft iemand een idee hoe ik het daadwerkelijk kan verwijderen ?

ik heb Windows Home 7. en internet explorer 10

Met dank alvast,

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ga in Taakbalk -> Extra -> Beveiliging -> Browsergeschiedenis verwijderen -> op scherm Geschiedenis & Downloadgeschiedenis aanvinken -> klikken op "verwijderen" ... en kijk dan eens of dit geholpen heeft ?
Heb ik het gedaan maar het heeft het probleem niet opgeslost
Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Rud06,

Nog een poging dan, zie deze link, wellicht biedt die wel een oplossing :rolleyes:

Hallo

Na alles te hebben geprobeerd dat ik vanaf hier heb ontvangen ,Is het nog niet opgelost.

weet niemand de oorzak, en hoe ik het kan oplossen? ik heb er wel gehoord van iemand dat het vaak komen in Internet explorer 10

Link naar reactie
Delen op andere sites

Reset je Internet Explorer eens naar zijn standaardinstellingen:

- Open Internet explorer.

- Druk op de Alt toets op je toetsenbord. Er verschijnt een menu.

- Ga naar het menu Extra en kies Internetopties.

- Op de tab Geavanceerd klik je onderaan op de knop Opnieuw instellen...

- Klik nogmaals op Opnieuw instellen.

- Klik op Sluiten en herstart internet explorer.

Opmerking:

Bovenstaande procedure kan ook volautomatisch gebeuren, door dit programma te downloaden en uit te voeren: reset IE naar standaardinstellingen (klik erop).

Meer info over het opnieuw instellen van IE, vindt u hier.

Lukt het verwijderen van je browsegeschiedenis na deze actie ?...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
  • 3 weken later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.