Ga naar inhoud

Microsoft office Word 2007


Aanbevolen berichten

Wanneer ik in Word aan het typen ben beeindigd opeens Word. Ook staat Word niet meer open onderin in mijn scherm.

Dit heb ik al meerdere malen gehad. Nu heb ik in iedergeval bij het opslaan de tijd van 1 minuut ingesteld zodat ik niet al teveel werk kwijt ben iedere keer. Heeft iemand een idee waar dit aan kan liggen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 27
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

soms kan het zijn dat er een add-on conflicteerd in Word.

om dit uit te sluiten als mogelijke oorzaak mag je eens het volgende doen:

ga naar Start en schrijf in het zoekvenstertje: Run

er verschijnt bovenaan je zoekresultaat de applicatie Run (zie screenshot)

[ATTACH=CONFIG]25075[/ATTACH]

klik nu op deze Run, er verschijnt dan een nieuw venstertje (zie screenshot)

[ATTACH=CONFIG]25076[/ATTACH]

Typ daarin het volgende: winword.exe /a (opgelet: er zit een spatie tussen exe en /) en druk op enter (zie screenshot)

[ATTACH=CONFIG]25077[/ATTACH]

Deze opdracht zorgt ervoor dat Word in veilige modus wordt geopend.

Blijft Word nu wel openstaan zonder onverwacht af te sluiten, dan mag je er vanuit gaan dat het add-on gerelateerd zal zijn.

laat het ons weten

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb geprobeerd om beginsscherm via start te zoeken. Zelfde beelden als screen shots, maar helaas krijg deze niet gevonden. Word2007 is middels cd geinstalleerd op computer heeft dit hiermee te maken?

Kan run namelijk niet intypen in blanko regel via start word en ook niet in onderaan links bij start (programma's) links onderin scherm. Gaat anders de invoer via Internet?

Link naar reactie
Delen op andere sites

probeer eerst eens of het herstellen van Word 2007 je probleem oplost.

Hoe je dat doet lees je hier. (klik erop)

Heb je bovenstaande uitgevoerd en wat is het resultaat?

Welke windows gebruik je?

Op bovenstaande kwam nog geen correct antwoord.

Je gaf door Office 2007, maar dat is geen Windows versie.

Heb je een Windows xp, Vista, Windows 7 of Windows 8 besturingssysteem?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wij hebben windows xp. En we hebben word 2007. Programma in voorgaande reactie betreft windows 7. Sorry voor mijn onduidelijkheid.

Nu dus nog niks kunnen doen zodat Word er nog steeds telkens uit vliegt en alles wat niet opgeslagen was weg is. Wel de instelling bij opslaan gewijzigd in 1 minuut zodat het werk wat ik kwijt ben meevalt :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.