Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

hallo ,kan er mijn iemand helpen

heb een tablet medion md 99200

Kan niet vinden hoe ik mijn prullebak kan leeg maken

als ik in de prullebak een mail aan klik,komt er nergens

verwijderen of wat ook,hoe kan ik mijn prullebak

dan wel leeg maken

hoop dat iemand kan helpen

alvast veel dank

groetjes gerda bieke

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
Om welke prullenbak gaat het precies? Android gebruikt namelijk geen prullenbak.

Als het de prullenbak van een e-mail is, heb je al eens geprobeerd in een internetbrowser of aparte app?

de prullebak van Email,maar wat bedoel je met die internetbrouwser of aparte app?

ken er niet veel van,en weet niet hoe het moet,kan je wat meer uitleg geven,alvast veel dank groetejes gerda bieke

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je bijvoorbeeld gebruik maakt van GMail, kan je je mails lezen op verschillende manieren.

Je kan naar de site www.gmail.com surfen op je webbrowser, of je kan ook de GMail (of Google) applicatie downloaden uit de Play Store om je e-mails te lezen.

ja dat heb ik ook,maar als ik mails uit de prullebak wil verwijderen,???ER staat geen icoon met een prullebak,hoe verwijder ik die mails dan?????

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet niet precies hoe het zit op een Android tablet, maar normaal gezien heb je ergens in de linkerbovenhoek een knopje met drie streepjes die onder elkaar liggen. Als je daar op klikt, kan je naar beneden scrollen en zou je de Prullenbak moeten zien.

nee gebeurt niks al klik ik op die streepjes er komt geen prullebak,al staan ze in de prullebak je moet ze toch kunnen verwijderen he

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.