Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Heb net google earth geinstalleerd en kan wel plaatsen opzoeken maar deze worden niet in 3d weergegeven, is gewoon zwarte ondergrond, als ik de volledige aardbol wil bezien is deze alleen zwart met gele grenzen op, wat is er verkeerd???

Link naar reactie
Delen op andere sites

dat het niet in 3D weergegeven kan worden is vrij normaal, er zijn niet al te veel plaatsen waar je 3D Views kan krijgen. als je eens wil kijken hoe die eruit zien zou ik je aanraden om een naar het centrum van een grote stad te gaan kijken, daar heb je de meeste kans dat ze over een paar 3D views beschikken.

Sowieso moet je bij google earth even wachten voor je beeld krijgt, aangezien alles via internet binnen gehaald wordt. Google earth heeft namelijk geen beelden op je pc zelf staan, maar haalt alles op het moment dat jij een bepaalde plaats opvraagt van internet.

Geen internet of héél traag internet zorgt er dus voor dat je zwart beeld zal houden, aangezien hij geen data kan inladen dan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

dan is google earth veranderd tov de laatste keer dat ik daar nog naar gekeken heb, toen had het een eigen applicatie.

Ik ga even kijken ernaar...

edit: streaming is vervangen door rechtsonder een cirkeltje dat als alles ingeladen is gewoon blauw wordt, terwijl het anders streepjes vertoont.

Maar Google earth opent toch geen firefox venster?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Masters,

Maar Google Earth opent toch geen firefox venster?
Google Earthe op zich opent geen Firefoxvenster, maar als je de gegevens overbrengt naar Google Maps is dit wel in een browsevenster. Misschien dat daar het verschil in interpretatie zit.

@ Ruud,

Als ik jou was zou ik die Google Earth - als test - eens verwijderen en opnieuw downloaden. Wie weet dat dit een ander resultaat geeft. Want het is uiteraard niet normaal dat je de wereldbol niet in al zijn kleuren krijgt bij het openen van Google Earth. Wie niet waagt, niet wint :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.