Ga naar inhoud

mailadressen op alfabet in het bericht zelf


margaret

Aanbevolen berichten

In Windows Mail van Windows Vista staan mijn contactpersonen prima op alfabet. Ook in de aangemaakte groep (7 personen) staan ze vanzelf prima op alfabet. Zodra ik aan die groep van 7 een mail wil sturen staan alle mailadressen kriskras door elkaar. Hoe krijg ik dat toch in orde? Margaret

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat ik niet helemaal begrijp is het volgende: als je een "groep" gebruikt om te verzenden, gebruik je GEEN individuele mailadressen, maar zet je in het vak van "bestemmeling" de naam van de "groep". Hoe kan je dan zien dat de volgorde van de "bestemmelingen" gewijzigd wordt ? Die worden helemaal niet getoond in je mailbericht ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist heb ik een proefmail gestuurd naar de "groep" , mijn Filmclub. Waarin ook mijn eigen naam + mailadres. Dan zie je bij versturen inderdaad geen individuele mailadressen! Inderdaad alleen de naam van de groep. Doordat ikzelf deze mail ook kreeg, zag ik dezelfde ratjetoe aan mailadressen, dus géén alfabetische volgorde van mijn bestemmelingen, in het "proef"mailbericht.

Ik vind het echt veel prettiger als ze op alfabetische volgorde staan! Hoop dat U me vertelt hoe ik dat voor elkaar krijg!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Uw reactie was voor mij het EI VAN COLUMBUS. Heb de oude filmgroep verwijderd, die maar niet wilde lukken.

En een nieuwe groep "filmgroep" aangemaakt, meteen in de door mij gewenst alfabetische volgorde op voornaam. En ja, nu blijven de namen ook op alfabet staan, als ik een bericht ga verzenden en ook als ik het verzonden heb (gecontroleerd door mijn eigen naam erin te zetten) SUPERBEDANKT!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kan het maar beter eerlijk zeggen, het mailadressen probleem is helaas toch nog niet opgelost.

De leden van mijn filmgroep ontvingen mijn mail gisteren blijkbaar toch weer met een ratjetoe aan namen bovenaan in de adresbalk. En vragen me "hoe komt het nou dat het jou niet lukt? " Ja, dat begrijp ik ook niet, temeer omdat ikzelf de mail op alfabet verzonden heb en zelf ook zo ontving.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb als test ook een groep aangemaakt ( in Outlook).

Hiervoor heb ik eigen e-mailadressen gebruikt ( zowel Telenet als G-mail adressen).

Als naam heb ik in volgorde test1, test2 , test3, test4 gebruikt.

Dan een e-mail aangemaakt en verstuurd naar de groep.

In alle ontvangen e-mails is de bovenstaande volgorde aanwezig.

Zowel via Outlook als in de webmail.

Hou er rekening mee dat de volgorde gaat over de NAAM en niet het e-mailadres.

Omdat jij Windows Live mail gebruikt en ik niet heb ik als test ook WLM geïnstalleerd en dezelfde test uitgevoerd.

Zelfde resultaat.

post-23245-1417705430,9968_thumb.png

post-23245-1417705431,4071_thumb.png

Indien het ook blijkbaar niet in alfabetische volgorde lukt bij jouw zou ik me er niet aan storen.

Het belangrijkste is toch dat de e-mail verstuurt geraakt en correct aankomt en dit bij alle personen die in die groep staan neem ik aan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.