Ga naar inhoud

Problemen met internetverbinding


dizze

Aanbevolen berichten

  • Reacties 177
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Ga naar apparaathebeer en klap de netwerkadapters uit.

Laat enkel de onderstaande adapters staan en verwijder de andere.

Intel® Centrino® Wireless-N 1030

Atheros AR8151 PCI-E Gigabit Ethernet Controller (NDIS 6.20)

Bluetooth Device (Personal Area Network)

Verwijderen kan door rechts te klikken en dan kiezen voor installatie ongedaan maken.

Je kan ook bij de eigenschappen van de wifi adapter het vinkje weghalen bij TCP/IP v6.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb dit al eens gedaan, op aanraden van die man van die "hulplijn" van medion.

Hij gaf dit door hoe ik het definitief kon verwijderen. Ik heb dat gedaan, maar dat veranderde niets, en toen ik terug opstart staan ze er weer

"Het uitzetten gaat als volgt:

• Start de command prompt als Administrator (Type CMD met zoeken - Rechtsklik - als administrator uitvoeren)

• type: NETSH WLAN STOP HOSTEDNETWORK en druk enter

en vervolgens

• type: NETSH WLAN SET HOSTEDNETWORK MODE=DISALLOW

ik kan het nog eens proberen op uw manier?

Link naar reactie
Delen op andere sites

[ATTACH]26466[/ATTACH]

Ik heb dit willen doen, maar ik heb dat niet gevonden bij eigenschappen. Dat is toch ook in apparaatbeheer, netwerkadapters en dan bij eigenschappen?, ..maar staat nergens die TCP/IPv6

Ik heb hier in bijlage dat ipconfig bestandje van mijn dochter haar laptop.

ipconfig.txt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb nog eens gaan zien bij die netwerkadapters, en alleen bij die Atheros AR8151 PCI-E Gigabit Ethernet Controller (NDIS 6.20) kan je bij eigenschappen nog verder gaan "geavanceerd" "eigenschappen" en dan zie je een hele lijst staan met o.a.

"Large send offload v2 (iPV6)" of "Large Send Offload v2 (IPv6) en rechts staat een venstertje waar je kan kiezen "disabled" of enabled" .. is het dat wat je bedoeld ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb dit willen doen, maar ik heb dat niet gevonden bij eigenschappen. Dat is toch ook in apparaatbeheer, netwerkadapters en dan bij eigenschappen?, ..maar staat nergens die TCP/IPv6
Neen , dat is via het netwerkcentrum en dan aan de linkerkant klikken op adapterinstellingen wijzigen.

Dubbelklik dan op de juiste adapter en klik daarna op de knop eigenschappen.

Daarna via het apparaatbeheer nogmaals de adapters verwijderen zoals in bericht nr 12 is aangegeven en de pc herstarten.

aangepast door kweezie wabbit
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.