Ga naar inhoud

vlc bestand naar dvd branden


fejuise

Aanbevolen berichten

Hallo, ik houd van films kijken en haal ze dan ook graag af. Deze films bekijk ik va VLC-player. Niet zo lang geleden kocht ik een tv aan voor op mijn kamer. Ik brand mijn VLC bestand maar mijn dvdspeler wil de dvd niet spelen en geeft aan "stop". Ik zocht op andere fora maar vond nergens een echte oplossing voor mijn probleem. Dus kan iemand mij helpen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Finaliseren is zoiets als de schijf afsluiten, zodat er niks meer kan toegevoegd worden.

Die instelling kan je terug vinden bij de brand- instellingen .

Het formaat van download kan zijn AVI, MKV, divx, xvid,...

Met welke functie van Ashampoo Burning studio brand je de schijf?

Om welke versie gaat het?

Geef ook het merk, model en modelnummer door van je dvd- speler, zo kunnen we nakijken welke formaten die aankan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb 2 dvd geprobeerd, de ene was gefinaliseerd de andere niet, beide werkten niet.

het formaat is AVI.

Met de Functie: films branden:VCD

versie 11

merk: JVC

modelnummer: XV-N212S

serienummer: 099B2436

op voorkant staat: XV-N212S DVD/SUPER VCD/VCD/CD player

Link naar reactie
Delen op andere sites

Yep, als je forumregels eens leest dan weet je dat bij schending van het auteursrecht geen bijstand wordt geleverd. :dong:

Gezien dit een Belgische site is valt deze dan ook onder Belgisch recht en is elke illegale download, ook voor eigen gebruik, onwettig en mag dus geen bijstand worden geleverd door de leden van deze site.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.