Ga naar inhoud

Verborgen mappen - zichtbaar maken


pombeer2

Aanbevolen berichten

Hallo,

ik heb een vraagje. Ik heb op mijn usb-stick enkele mappen en bestanden staan, maar wanneer ik hem scan met mijn virusscanner geeft hij aan dat er meer bestanden zijn dan dat ik zelf zie. Ik denk dus dat er mappen zijn die niet zichtbaar zijn. Hoe kan ik deze zichtbaar maken?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo pombeer2,

Probeer eerst eens de tip van Kape.

Je kan ook de verborgen mappen proberen zichtbaar te maken.

Ga hiervoor naar Start - Configuratiescherm - Vormgeving en Persoonlijke Instellingen - Mapopties

Ga naar het tabblad weergave

Selecteer de optie "Verborgen mappen, bestanden en stations weergeven"

Sluit af met OK

Zie je nu wel bestanden/mappen op je USB-stick?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Breng alles van de USB-stick over naar een aparte map op PC of laptop ... en bekijk eens wat dat oplevert ? Of laat de virusscanner deze map eens apart scannen.

Hey. Bedankt voor je antwoord. Dit levert helaas geen resultaat op. Ik blijf slechts 2 documenten in de map zien, ook als ik hem op de computer zet. Ik heb ook de map apart gescand en hij geeft nog steeds aan dat er 11 in de plaats van 2 documenten zijn.

Hallo pombeer2,

Probeer eerst eens de tip van Kape.

Je kan ook de verborgen mappen proberen zichtbaar te maken.

Ga hiervoor naar Start - Configuratiescherm - Vormgeving en Persoonlijke Instellingen - Mapopties

Ga naar het tabblad weergave

Selecteer de optie "Verborgen mappen, bestanden en stations weergeven"

Sluit af met OK

Zie je nu wel bestanden/mappen op je USB-stick?

Bedankt. Ik heb het op deze manier ingesteld, maar helaas maakt dit geen verschil op de map op de usb-stick.

Heeft iemand misschien nog een ander idee?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb op mijn usb-stick enkele mappen en bestanden staan, maar wanneer ik hem scan met mijn virusscanner geeft hij aan dat er meer bestanden zijn dan dat ik zelf zie. I

Hoeveel mappen zie je?

Hoeveel losse bestanden zie je?

Ik blijf slechts 2 documenten in de map zien. Ik heb ook de map apart gescand en hij geeft nog steeds aan dat er 11 in de plaats van 2 documenten zijn.

In je laatste bericht zijn het documenten en geen mappen meer?????

Indien je wel mappen op je stick hebt staan dan zullen daar ook wel bestanden in staan.

Als je de bestanden in de map(pen) optelt met de losse bestanden aan welk getal kom je dan?

Ik vermoed toch dat je scanner de losse bestanden optelt met de bestanden aanwezig in je mappen.

Kan je van de inhoud van de stick een printscreen maken en in je volgend bericht plaatsen?

Hoe je een printscreen kan maken lees je hier (klik erop), hoe je die afbeelding in je volgend bericht kan plaatsen lees je hier.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
  • 2 weken later...
Hey,

Nee, ik heb het nog steeds niet opgelost. Ik weet niet zo goed wat ik kan/moet doen.

Kan je van de inhoud van de stick een printscreen maken en in je volgend bericht plaatsen?

Hoe je een printscreen kan maken lees je hier (klik erop), hoe je die afbeelding in je volgend bericht kan plaatsen lees je hier.

kan je bovenstaande uit voeren?

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.