Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

  • Reacties 20
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Er staan nu *** dus ik veronderstel dat jij, Iescape, mijn serial verwijderde? (dank je !-

net het ik mijn computer uitgeblaast, euh.. uitgebloesd, uitgedingest ... (enfin, uitgeblazen)

Pas geboot en natuurlijk zitik op 28) (Hd1) 29(Hd2) en 39° (gpu)

In mijn graka zat eigenlijk wel niet opmerkelijk stof (maar 'k heb ze dus toch maar uitgeblazen) en 'k wacht tot straks om de temps nog eens te gaan bekijken.

dank iig voor de reacties!

Link naar reactie
Delen op andere sites

enfin, dan dank aan de onbekende sterrenmaker(maakster) !

Die is wel degelijk bekend hoor, zie onderaan bericht 8 en zie ook de afbeelding in bericht 14: je kan ze vergroten door er op te klikken.

Laatst gewijzigd door clarkie; Vandaag om 07:55 Reden: Windows-key verwijderd

Ik vind meerdere meldingen op diverse sites omtrent de temperatuur van jouw Asus EAH5450 (o.a. hier), bovendien geeft Asus zelf geen waarde op.

Indien de case en de graka 100% stofvrij zijn, dan kan je de huidige gemeten waarde beschouwen als "normaal"...eventuele verbetering kan je bekomen door het plaatsen van een extra case fan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nu wel ... ;-)

Als je PC nu 100% stofvrij is zou ik me eerlijk gezegd niet meteen nog veel zorgen maken. Temps zitten goed en de grafische kaart heeft geen eigen fan en dat maakt hem meteen tot een potentieel "heethoofdje".

Poetsbeurt was wel degelijk nodig en heeft ook duidelijk zijn vruchten afgeworpen: je ziet ook de gunstige invloed op de temperaturen van de harde schijven. :top:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.