Ga naar inhoud

Windows 8 problemen


Timmekke

Aanbevolen berichten

Op aanraden van Asus open ik een nieuw topic om al mijn problemen te bundelen.

Ik heb dus een nieuwe laptop en draadloze muis gekocht.

Problemen:

  1. Mijn muis wordt regelmatig niet herkend. De muis staat wel nog vermeld bij m'n apparaten in het configuratiescherm maar werkt dus niet.
  2. Youtube speelt telkens in 360p af hoewel mijn instellingen goed staan en ik dus Intel HD Graphics heb. Moet het telkens manueel naar HD switchen.

Onlangs sloot ik een externe harde schijf aan. Toen mijn muis weer eens niet werkte kreeg ik hier ineens een verwijzing naar dat er geen stuurprogramma voor de HS gevonden was bij probleemoplossing in Windows. Daarom heb ik een fabrieksherstel uitgevoerd. De problemen met de muis als in Youtube zijn echter dezelfde gebleven.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 24
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Heb spijtig genoeg geen andere PC om de muis te testen. Het probleem manifesteert zich ook niet elke keer. Het is maar om de 3 keer dat ik m'n laptop opstart dat de muis niet werkt. Heb ze trouwens online gekocht en bij ontvangst ervan bleek op de verpakking te staan "compatibel met win7". Ms wringt daar het schoentje vermits ik win8 heb?

Filmpjes op Youtube bekijk ik met google chrome.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe bericht 6.

Als dat nog niet helpt:

- start youtube

- log in bij youtube

- aan de linkerkant klik je op Afspelen

- bij "Afspeelkwaliteit van video" kies je voor "Altijd de beste kwaliteit selecteren voor mijn verbinding en spelerformaat" en eventueel ook het vinkje zetten bij "Altijd in HD afspelen bij volledige schermweergave (indien beschikbaar)"

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zelfde probleem met deze extensie ?...

Ja hoor, zelfde probleem. Geen beeld, wel geluid.

- - - Updated - - -

Doe bericht 6.

Als dat nog niet helpt:

- start youtube

- log in bij youtube

- aan de linkerkant klik je op Afspelen

- bij "Afspeelkwaliteit van video" kies je voor "Altijd de beste kwaliteit selecteren voor mijn verbinding en spelerformaat" en eventueel ook het vinkje zetten bij "Altijd in HD afspelen bij volledige schermweergave (indien beschikbaar)"

Bericht 6 helpt niet en alles gedaan wat jij aangeeft.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Misschien is hardwareversnelling uitgeschakeld:

Start een youtube filmpje.

Rechtsklik op het youtube filmpje en kies Instellingen...

Staat er een vinkje voor "Hardwareversnelling inschakelen"?

Yep, staat aangevinkt. Uitvinken, meen ik me te herinneren, helpt ook niets. Werd me ook is verteld dat het uitgevinkt moest staan, kon ook helpen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.