Ga naar inhoud

Windows 8 problemen


Timmekke

Aanbevolen berichten

Als je touchpad fatsoenlijk blijft werken maar je muis niet zal deze waarschijnlijk beschadigd zijn, mits je toch zegd dat in apparaatbeheer geen meldingen zijn.

Dat erop staat compatible met win7 maakt normaal ni uit, toch ff uittesten op een andere computer, desnoods op een digidak punt als er 1 in de buurt bij je is.

Zijn je plug ins up 2 date?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 24
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Hey Asus (of iemand anders),

heb die extensies die je in een link aangaf nog eens bekeken en heb nog een 3de uitgeprobeerd. Deze blijkt wel te werken! Na enkele seconden springen de filmpjes naar HD.

Zit ik enkel nog met het probleem met mijn draadloze muis. Die blijft regelmatig dienst weigeren. Ligt het aan de laptop of aan de muis...wie zal het zeggen.

Ze wordt dus niet herkend maar ik krijg geen foutmeldingen, kan geen problemen vinden en ze blijft in het configuratiescherm staan.

Ms moet ik ze maar terugsturen want heb geen andere pc om ze ook te testen.

- - - Updated - - -

Als je touchpad fatsoenlijk blijft werken maar je muis niet zal deze waarschijnlijk beschadigd zijn, mits je toch zegd dat in apparaatbeheer geen meldingen zijn.

Dat erop staat compatible met win7 maakt normaal ni uit, toch ff uittesten op een andere computer, desnoods op een digidak punt als er 1 in de buurt bij je is.

Zijn je plug ins up 2 date?

Hoi Berry, bedankt voor je reactie! Had ze niet gezien, had al een ander bericht geplaatst. Maar wat is een digidakpunt en over welke plug ins heb je het?

Groetjes Tim

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lijkt me toch geen onoverkomelijke zaak te zijn: de muis eventjes meenemen om ze bij iemand uit je vriendenkring te testen ?...

Voorlopig, raar maar waar, doet de muis het. Heb niets speciaals gedaan maar ineens blijft ze werken. Normaal om de 3 à 4 herstarts van m'n laptop moest ik ze telkens herinstalleren. Afwachten dus...computers toch :argh:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
  • 3 weken later...

Hoi kweezie wabbit,

bedankt voor je antwoord. Sorry voor mijn laat antwoord maar omdat ik niet meteen respons kreeg checkte ik het forum niet meer vaak. Ik weet het, jullie zijn allemaal vrijwilligers, geen verwijt hoor. Maar on-topic. Over welke plugins gaat het en wat hebben die te zien met mijn muis vermits ze ook niet in windows werkt? Het zal sowieso een nieuwe muis worden denk ik maar had dit toch graag geweten.

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het Youtube probleem is min of meer opgelost maar het blijft vreemd dat in het begin filmpjes automatisch op HD overschakelden (na exact telkens 20 sec!) en daarna plots helemaal niet meer overschakelden. Wat die plug-ins betreft: pas de 3de die ik uitprobeerde werkt min of meer. Bij de eerste 2 die uitprobeerde had ik als resultaat gewoon een zwart scherm in youtube (had wel geluid). Ligt het probleem nu aan youtube in het 1ste geval en aan de plug-ins in het 2de geval of ligt het aan mijn laptop?

Wat de muis betreft, heb niemand waar ik ze kan uittesten maar ze is nog in garantie dus ik ga ze ws terugsturen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.