Ga naar inhoud

Kan televisietunerkaart van Avermedia niet vinden


karinatje

Aanbevolen berichten

Heb nieuwe p.c.gekocht vorige week !

Waar zo van alles op staat , touch en waar ge tv mee kan kijken .

Heb buurman gevraagd of hij er iets van kende en die is komen kijken ! Kreeg er ook geen kant aan om die tv erop te installeren.

Met als resultaat dat er nu opkomt " kan televisietunerkaartkaart van Avermedia niet vinden !:sad

Het is een hp zonder bak zo alleen een scherm. Zou ik systeemherstel moeten doen om dat terug in orde te krijgen? En wat moet ik dan juist aanklikken want snap er niks van is windows 8 !!!!! Amai das niet simpel !!!! hopelijk kan hier iemand me helpen ?

Karinatje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag karinatje,

:welkom:

Ik heb voor jouw vraag een eigen topic aangemaakt want je vraag stellen in een ander topic leid enkel tot misverstanden, zo wordt je bovendien sneller geholpen.

Je kan inderdaad proberen of een herstelpunt terug zetten je probleem oplost.

Hoe je dat moet doen lees je hier (klik erop).

Indien dat het probleem van je tv tunerkaart oplost proberen we je verder te helpen met de rest.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag Clarkie ,

Bedankt voor je reactie , heb ondertussen systeemherstel geprobeerd maar dat stopte dan telkens , en gaf foutmelding! Heb net aan't zoeken geweest en

via windows kwam ik op computer vernieuwen. Met een bang hartje heb ik dat geprobeerd en probleem is opgelost. Ja hij vindt de kaart terug nu oef , maar ik weet wel

niet hoe ik daar tv kan op kijken ? Ik vermoed dat er een andere kabel zal inmoeten , er steekt nu een tv kabel in , en als ik dat wil installeren dan zoekt hij kanalen maar vindt er geen :hmmmm:

Grtjs Karinatje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Merk is een HP envy23 , het is een touchpc zonder bak , alleen een scherm. Heb naar helpdesk van HP gebeld en die zei iets van een hdmi kabel !!!! Maar als ik dat moet doen dan heb ik nen meter of 7 kabel nodig denk ik .De tv staat den andere kant van de living !!!! Bestaat er dan niet zoiets als een stick ofzo in hdmi , dat dat draadloos is ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die tv tunerkaart waar je het over hebt gaat over DVB-T.

Daar kan je live Tv mee kijken ( de vrije kanalen) maar je moet de tv daarvoor niet aansluiten op je PC.

Ontvangst via DVB-T | VRT

DVB-T - Wikipedia

TV-kaart kopen? Wat u moet weten vóór u gaat vergelijken

Indien je het beeld van je PC op de TV wil tonen zal je wel een HDMI kabel kunnen gebruiken, maar daar heb je de tunerkaart niet voor nodig.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ karinatje,

Merk is een HP envy23 , het is een touchpc zonder bak , alleen een scherm. Heb naar helpdesk van HP gebeld en die zei iets van een hdmi kabel !!!! Maar als ik dat moet doen dan heb ik nen meter of 7 kabel nodig denk ik .De tv staat den andere kant van de living !!!! Bestaat er dan niet zoiets als een stick ofzo in hdmi , dat dat draadloos is ?

Gaat het om deze HP Envy 23-D020ED Touch ?

Indien JA . . . lees deze review dan eens door, scroll naar beneden krijgt je veel informatie.

post-41531-1417705513,9025_thumb.png

Bij Specificatie en prestatie zie je

post-41531-1417705513,8064_thumb.png

post-41531-1417705513,8254_thumb.png

Maar wellicht hebt je een andere serie of heb je de televisietunerkaartkaart van Avermedia laten inbouwen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.