Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

@ Gerard,

heb zojuist nogmaals I pad aangesloten op PC en ineens zag ik onder verkenner mijn I pad verschijnen.

Dat is prima.

mijn Ipad zelf wil nog niets doen. of kan ik dit niet via pc? Om die te ledigen wat moet ik doen, of kan ik dat niet via pc? help aub.

Start iTunes op en vervolgens sluit de iPad aan de computer.

Zie je de iPad onder Apparaten?

post-41531-1417705531,9324_thumb.png

Als je ooit een back-up / reservekopie hebt gemaakt dan is de inhoud van de iPad te vinden op jouw pc of in de Cloud.

Afhankelijk van hoe je hebt ingesteld.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 29
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

@ Gerard,

Start iTunes op en vervolgens sluit de iPad aan de computer.

Zie je de iPad onder Apparaten?

[ATTACH=CONFIG]27880[/ATTACH]

Als je ooit een back-up / reservekopie hebt gemaakt dan is de inhoud van de iPad te vinden op jouw pc of in de Cloud.

Afhankelijk van hoe je hebt ingesteld.

Het is Apparaten in iTunes zie in het linkerdeelvenster, niet in de Verkenner.

aangepast door iEscape
typo
Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Gerard,

Als ik I tunes open zie ik staan I pad en als ik daarop klik zie ik mijn I pad met zijn gegevens staan met daaronder een hok met de vermelding reservekopieen en daaronder nog een hok met de vermelding opties

Dat is een goed teken. De reservekopieën bij iCloud of Computer?

Maak nogmaals een reservekopie voor alle zekerheid, dan weet je dat een recente back-up hebt.

Toen je de iPad aansluit aan de pc wordt er ook gesynchroniseerd ?

bericht #4 :

Om die te ledigen wat moet ik doen, of kan ik dat niet via pc? help aub

Waarom wil je de iPad leeg maken?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Gerard,

omdat ik hem niet meer aankrijg en vooraleer eventueel terug te doen voor reparatie wil ik niet dat mijn foto's en ik doe ook mijn bankzaken daar nog op staan.

De foto's kun je eraf halen door de vinkjes te verwijderen.

Klik in iTunes in de balk bovenaan op Foto's [rechtsboven], vervolgens verwijder de vinkjes bij de mappen en tab daarna op Synchroniseren [rechtsonder].

Betreffende Bankzaken dat weet ik niet zeker, hoe regel je de Bankzaken? via een app?

Klik in iTunes in de balk bovenaan op Apps, scroll vervolgens ietsje naar beneden en bij Bestandsindeling onder Apps zou je de app moeten zien. Tab op de app [bankzaken].

Aan de rechterkant van Apps bij Documenten zou je wellicht wat gegevens zie die betrekking hebben op jouw bankzaken.

Als het goed is kun je die verwijderen en tab daarna nogmaals op Synchroniseren [rechtsonder].

post-41531-1417705531,9647_thumb.jpg

Heb ik nog wat vragen:

Je hebt de iPad aangesloten aan de pc - iTunes. Hoe is het scherm van de iPad eruit? Zwart?

Zie je alle apps?

Tap op een willekeurig app, werk de app nog?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Gerard,

Locatie reservekopie: Gebruikersnaam\AppData\Roaming\Apple Computer\MobielSync\Back-up.

Krijg ik nog antwoord xD

Heb ik nog wat vragen:

Je hebt de iPad aangesloten aan de pc - iTunes. Hoe is het scherm van de iPad eruit? Zwart?

Zie je alle apps?

Tap op een willekeurig app, werk de app nog?

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik zie een gekleurd scherm met daarop de verschillende instellingen die op de I pad aanwezig waren van in het begin, zoals berichten agenda notities enz. Mijn agenda staat wel op de 17de

Naast deze Ipad zie ik nog eens dezelfde ipad maar dan met zwart scherm en terug erop berichten agenda en notities enz. dan nogmaals een zwart scherm met daarop de apps; als ik op de apps klik verschijnt de x om te verwijderen dus ik kan de app niet gebruiken. ik heb gezocht naar mijn reservekopie zoals je mij zei maar voorlopig vind ik die niet groeten

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.