Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

  • Reacties 29
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Waar kan ik dit allemaal vinden?Ik bedoel de eerste optie? op de site van apple? daar vind ik niet I pad assistent voor probleemoplossing De batterij wordt ook niet verder opgeladen maar er is nog veel ik denk 80 procent.Als ik hem aansluit op de pc zie ik hem niet verschijnen in verkenner. Mijn vraag is als de batterij volledig leeg is zou ik hem dan misschien weer kunnen gebruiken? Help me aub

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waar kan ik dit allemaal vinden?Ik bedoel de eerste optie? op de site van apple?

Gerard, je hoeft niet zelf te gaan zoeken op de website van Apple. In mijn vorige bericht had ik 2 links gezet. Dat zijn de gekleurde woorden in de tekst.

Wanneer je op die gekleurde woorden klikt met de muis, dan kom je vanzelf op de goede website van Apple.

Werk dan de mogelijkheden op het lijstje (dat je aan de linkerkant ziet) een voor een af. Lees steeds de tekst rustig door en bekijk de afbeeldingen.

Het heeft geen zin om de batterij van je iPad helemaal leeg te laten lopen, want dan doet hij zeker niets meer.

Een paar weken geleden had mijn vriendin precies hetzelfde met haar iPad 2. Ze kon hem ook niet meer inschakelen. Mogelijkheid 1 (iPad herstarten, zoals beschreven op de website van Apple) werkte bij haar niet. Ze heeft de iPad weggelegd, op een wat koelere plek (hij had de hele dag in de warmte gelegen), en de volgende dag startte hij gewoon weer op. Dat kan dus ook nog.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.