Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

  • Reacties 29
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

@ Gerard,

Dat was zogezegt een knipsel van wat ik kon zien van I pad maar is mislukt weet niet juist meer hoe dit moet

Ok ik ga de inhoud van bericht #21 verwijderen.

Op de pc bij C: - schijf -> GebruikersnaamDocument en Setting\AppData\Roaming\Apple Computer\Mobiel\SyncBackup

-> Gebruikersnaam is jouw naam.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Gerard,

ik heb dit allemaal ingetikt op de C eenmaal met roaming ertussen en de andere keer roaming weggelaten maar er verschijnt kan niet vinden controleer de spelling en probeer opnieuw.

Start de Verkenner op en klik vervolgens op de C:\ schijf.

Ga vervolgens naar Gebruikers en klik erop.

Onder Gebruikers zie je jouw naam en klik erop.

Klik vervolgens op AppData

post-41531-1417705535,5772_thumb.jpg

post-41531-1417705535,5925_thumb.jpg

C:\Users\gebruikersnaam\AppData\Roaming\Apple Computer\MobileSync\Backup

>> gebruikersnaam is jouw naam.

Wellicht bij Vista is de Back-up bij Local of LocalNow

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt is me eindelijk gelukt Back up staat onder Mobiel\Syn. Ik zie ze staan maar zelf kan ik daar niets van maken he Ik wou namelijk zien of de bankzaken verwijderd waren maar heb op de I pad aangeklikt naar fabrieksinstellingen terugzetten maar dat wilt hij niet meer. misschien als het lukt kan ik proberen terug te zetten naar mijn allereerste back up ik kan die datum opzoeken en dan gewoon op terugzetten klikken of wat. Misschien heb je gezien heb mijn 2de I pad uitgehaald.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Gerard,

Bedankt is me eindelijk gelukt Back up staat onder MobielSyn.

:top: en graag gedaan.

Ik zie ze staan maar zelf kan ik daar niets van maken he Ik wou namelijk zien of de bankzaken verwijderd waren maar heb op de I pad aangeklikt naar fabrieksinstellingen terugzetten maar dat wilt hij niet meer.

De Back-up is/zijn bedoeld om alle gegevens + apps etc. terug te zetten op de iPad.

Zorg dat je de Back-ups niet beschadigd, anders bent je heel ver van huis !.

Probeer het volgende [indien mogelijk]: bij de iPad >> tap op Instellingen >> tap op Algemeen >> scroll helemaal naar beneden >> tap op Stel op nieuw in >> Wis alle inhoud en instellingen.

Misschien heb je gezien heb mijn 2de I pad uitgehaald.

In jouw andere topic als reactie heb ik een handleiding van iPad geplaatst.

Neem die handleiding eens goed door, voor wellicht meer informatie over jouw bankzaken die je wilt verwijderen.

aangepast door iEscape
typo
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

@ Gerard,

Indien dit allemaal probleemloos verlopen is en je binnen dit topic verder geen vragen of problemen meer hebt, mag je dit onderwerp afsluiten door een klik op de knop "Markeer als opgelost", die je links onderaan kan terugvinden … zo blijft het voor iedereen overzichtelijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.