Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Hoe kan ik een ander geluid instellen dan de standaardgeluiden in de lijst als berichttoon op mijn S3 ?

Ik vind via instellingen>geluid>standaardmeldingen enkel een hoop geluiden, maar nergens de mogelijkheid om ergens een ander te kiezen. In de menu geluid zie ik ook niets anders staan om een berichttoon te veranderen.

Ook als ik een bericht open en dan op de linkse knop druk krijg ik een menu waar ik instellingen voor berichten kan doen en daar staat wel beltoon selecteren maar dat is dezelfde lijst als die welke je via de gewone instellingen krijgt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ xsilverwing,

Hoe kan ik een ander geluid instellen dan de standaardgeluiden in de lijst als berichttoon op mijn S3 ?

Probeer het volgende: je zou een of meerdere gewenste ringtonen plaatsen in de map genaamd media audio notifications of zoiets, ik weet de juiste benaming van die map niet exact .

Als die map niet bestaat moet je die map aanmaken en vervolgens plaats jouw gewenste ringtonen in die map.

Daarna kunt je wel een gewenste ringtoon Selecteren.

aangepast door iEscape
typo
Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb het voor elkaar.Heb de gsm aan de pc gehangen en de map media audio notifications aangemaakt. Dan de ringtone naar die map gekopieerd. Terwijl ik dat doe zie ik dat er reeds een map notifications bestaat. Heb de ringtone daar dan in geplaatst en de zelf aangemaakte map verwijderd.

Als ik nu naar berichtinstellingen ga>beltoon selecteren staat hij wel in de lijst.

Met behulp van je 2 tips is het me dus gelukt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.