Ga naar inhoud

Kleuren laserprinter Samsung CLX 3175 All in one

Aanbevolen berichten

Ik heb een Samsung kleuren all in one laserprinter model CLX 3175.

Deze is niet meer leverbaar.

Vlak voordat de print de printer verlaat, blijft het papier hangen.

Het even openen en sluiten van de achterklep is voldoende om de print door te laten, maar deze is dan al niet meer te gebruiken ( dwarsstreep met alle kleuren van de toners erop en licht gevouwen op 3 plekken.

Omdat ik als mogelijke oorzaak dacht aan een oververhitte en daardoor kapotte exit fotocel heb ik deze vervangen, maar daarmee is het probleem niet opgelost.
Heeft iemand een idee ?

Link naar bericht
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Welkom op PC Helpforum

• Leden statistieken

• Aantal leden
      39.842
    • Meeste online
      1.765

Nieuwste lid
    JazzyJazz
    Registratiedatum
  • Gerelateerde inhoud

• Door DeeWee
      Info toestel: Samsung Galaxy A5 (2016)   SM-A510F
      Besturingssysteem Android 7.0

Beste,

Bij deze smartphone is de algemene app die dient om alle apps op te roepen verdwenen.  Dus alle onderliggende apps zijn ook verdwenen.  Ik zie ze nog staan bij de instellingen, maar ik kan ze vandaar niet opstarten.
      In bijlage een foto van een andere Samsung A5 met rechtsonder die bewuste app.
      Hoe kan ik die algemene app terugzetten zonder naar fabrieksinstellingen te moeten gaan ?

Dank bij voorbaat,

Dirk

• Door Severin
      Heb enige tijd geleden een HP Envy5640 printer gekocht  en deze heeft prima gewerkt tot gisteren. Plotseling kan ik van mijn pc niet meer printen via de kabel.
      Via wifi vanaf mijn mobiel en Ipad gaat het nog prima.
      Er staat nu plotseling een map op mijn desktop (Benodigdheden kopen voor HP) en deze kan ik niet verwijderen. zie bijlage.
      Heb alles van HP verwijderd en gedeinstallerd en geprobeerd de printer opnieuw te installeren maar dat lukt ook niet meer. 
      Ik ben zelf adiministrator van deze pc.
      Graag advies.

• Door DeeWee
      Hallo,

Ik heb een smartphone Samsung Galaxy A5 (gekocht in jan 2016, maar model 2015).  Ik gebruik altijd de WiFi (Telenet) om op internet te gaan.  Dat werkt thuis perfect en ook via de Wi-Free of bij andere mensen via hun inlogcodes.
      Maar als ik bvb op hotel of restaurant, of brasserie ben, slaagt mijn smartphone er niet in om daar in te loggen.  De browser Chrome opent met www.google.com en het balkje op het scherm blijft staan op ongeveer 20% tot hij een server-out aangeeft na een tijdje.  Bij mijn echtgenote (ook Samsung A5) lukt het wel en bij vrienden ook. 
      Waarom kan mijn smartphone niet inloggen ?  Ergens een instelling aanpassen ????

Wie kan mij hier verder helpen ?

mvrgr,

Dirk

• Door drlano
      Hallo,

Als ik een pdf-bestand (acrobat reader) wil uitprinten krijg ik de melding 'U moet een printer installeren om afdrukgerelateerde taken uit te kunnen voeren, zoals pagina's instellen of document afdrukken'. Het printen lukt dus niet. Wat ik al geprobeerd heb, is zowel acrobat reader als HP printer stuurprogramma eerst verwijderen en daarna opnieuw installeren. 

Wie kan mij helpen?

Drlano
    • Door Fil
      Hallo,

Sinds enige tijd heb ik een zeer vervelend probleem wanneer ik documenten wil afdrukken (Xerox Phaser 6121 MFP): het tweede blad loopt steeds vast in de fuser.

Bij print opdrachten van slechts 1 pagina is er geen enkel probleem, maar bij opdrachten van meerdere pagina's loop het steeds opnieuw fout.

Stel ik heb een printopdracht van 4 pagina's: dit is wat er gebeurt:
      1. P1 wordt afgedrukt
      2. P2 loopt vast
      3. ik open de printer, verwijder het vastzittend papier, sluit de printer terug.  Deze warmt terug op en de printopdracht herneemt
      4. P2 wordt afgedrukt
      5. P3 loopt vast
      6. ik open de printer, verwijder het vastzittend papier, sluit de printer terug.  Deze warmt terug op en de printopdracht herneemt
      4. P3 wordt afgedrukt
      5. P4 loopt vast
      6. ik open de printer, verwijder het vastzittend papier, sluit de printer terug.  Deze warmt terug op en de printopdracht herneemt
      7. P4 wordt afgedrukt

Niet alleen kost een document afdrukken op deze manier verschikkelijk veel tijd, de bomen sneuvelen ook bij bosjes...

Als ik op dat moment een nieuwe printopdracht geef, gaat P1 er zonder problemen door en herhaalt zich het bovenstaande.  Als de printopdracht al in de wachtrij stond (en dus automatisch opstart als de eerste printopdracht is afgelopen), blokkeert P1 wel.

Ter info (ik weet niet of het relevant is): bij nameten blijkt dat de bovenste 6,5 cm van het papier is afgedrukt en gefixeerd. De volgende 6 cm is afgedrukt, maar nog niet gefixeerd. Daarna is er niets.  Ik veronderstel bijgevolg dat omtrek van een rol dus 6 cm is, en dat het papier de fuser slechts 1 omwenteling maakt.

Iemand enig idee wat er loos is en wat eraan verholpen kan worden?
      Bedankt.

• Nieuwe aanmaken...