Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Beste Clarkje,

Ik heb die handleiding ook liggen ,maar dat zou écht gemakkelijk zijn ....aanvinken en op prullebak duwen......MAAR de éérste IPAD die op de markt kwam,hééft géén prullebak!

vandaar mijn probleem ......

Hier en daar hoor ik wat zeggen,en probeer het dan thuis......."je moet iTunes downloaden (heb ik gedaan) en de IPAD connecteren met je pc......zoals je met een externe schijf doet.........zodanig dat de pc je ipad als een vaste schijf aanziet.....

Ik zit nu al 2 dagen wéér aan mijn pc ,maar de uitleg (die ik maar half begrijp) kan ik niet uitvoeren; ik zou op mijn scherm van "mijn computer" toch de ipad moeten zien staan als die verbonden is met mijn pc? Als ik een printer,of gsm of externe schijf aansluit op mijn pc zie ik die toestellen op mijn scherm staan(mijn computer) maar de ipad verschijnt er NIET op....dus geen connectie......

Het is dus niet zo eenvoudig !

aub....wie heeft ook de éérste versie van de ipad??? en weet hoe men de foto's kan wissen?

zeeajuintje

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ ZEEAJUINTJE

Hier en daar hoor ik wat zeggen,en probeer het dan thuis......."je moet iTunes downloaden (heb ik gedaan) en de IPAD connecteren met je pc.....

Probeer het volgende:

  • Start iTunes op.
  • Sluit vervolgens de iPad aan de computer.
  • In het linkervensterdeel in iTunes onder Apparaten verschijnt de naam_iPad, klik erop.
  • Klik op Foto's (rechtsboven).
  • Verwijder het vinkje bij Synchroniseren foto's uit xxxxx
  • Klik vervolgens op Synchroniseer (rechtsonder).

post-41531-1417705560,8296_thumb.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb foto's op mijn ipad gezet via mijn pc.....want het is de eerste ipad dus hiermee kan je geen foto's nemen ,en ook niet wissen....

Het probleem is ook dat ik een beginneling ben,en de uitleg die ik 1 x kreeg van Clarckie(zie hoger in de lijst) niet helemaal begrijp...

Ik toon u wat ik las:

-start iTunes op.... (op mijn pc of op de ipad???)

-sluit de ipad aan op de pc (ok dat doe ik)

-in het linkervensterdeel in iTunes (op welk scherm ? op ipad of op de pc ? ) onder "apparaten verschijnt de : naam_ipad," klik erop.....(???)

-klik op Foto's rechtsboven (op ipadscherm veronderstel ik)

-verwijder het vinkje bij : synchroniseren en foto's uit x x x x x (dat zie ik nergens)

-klik vervolgens op Synchroniseer (rechtsonder)........

tot daar de uitleg (waarvoor ik dankbaar ben) maar ik ben maar een beginneling,en daarbij haast 70 jr,het gaat trager om iets te begrijpen,

en je ziet dat er zaken zijn die me doen twijfelen......en er zijn 2 schermen, en handelingen op allebei,dat vergt voor mij meer en eenvoudigere

uitleg,zeker omdat dit alles voor Clarckie en jou een makkie is,jullie zitten er elke dag mee bezig,ik niet (1 uurke per dag ?maar dan alleen om te leren!)

- - - Updated - - -

mijn berichtje was nog niet helemaal klaar! oeps en wég !!!

ik dank jou en Clarckie en àlle anderen die ons helpen (en soms véél geduld moeten hebben) en ik geef het niet

op hoor ,ik moet en zàl het leren !

goeie nacht,

zeeajuintje

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ zeeajuintje

ik heb foto's op mijn ipad gezet via mijn pc.....want het is de eerste ipad dus hiermee kan je geen foto's nemen ,en ook niet wissen....

Het probleem is ook dat ik een beginneling ben,en de uitleg die ik 1 x kreeg van clarckie(zie hoger in de lijst) niet helemaal begrijp..

Geen probleem !.

-start itunes op.... (op mijn pc of op de ipad???)

Op de pc iTunes opstarten.

-sluit de ipad aan op de pc (ok dat doe ik)

Prima :top:

Daarna even geduld want de iPad zoekt contact met iTunes.

Wanneer de verbinding is gelukt, hoort u een geluid, klinkt als een 'bliepje'.

-in het linkervensterdeel in itunes (op welk scherm ? Op ipad of op de pc ? ) onder "apparaten verschijnt de : Naam_ipad," klik erop.....(???)

In het iTunes scherm op de pc (zie nummer 1 op het derde plaatje hieronder)

klik op foto's rechtsboven (op ipadscherm veronderstel ik)

in iTunes scherm op de pc (zie nummer 2 op het derde plaatje hieronder)

-verwijder het vinkje bij : Synchroniseren en foto's uit x x x x x (dat zie ik nergens)

Zie het plaatje, rechtsonder (nummer 3 op het derde plaatje hieronder).

Waar iPhoto op staat bij Synchroniseer foto's uit xxxx, zal bij u wellicht iets anders zijn, een foto map of zoiets.

- klik vervolgens op synchroniseer (rechtsonder)........

In het itunes scherm op de pc, rechtsonder (zie nummer 4 op het derde plaatje hieronder).

Nadat u op Synchroniseer heeft geklikt, dan ziet u boven aan het scherm van iTunes, zie het eerste plaatje hieronder.

Waar de Apple is afgebeeld, veranderd in 'lopende stippellijnen' , dat is het synchronisatie proces.

Geduldig afwachten totdat het synchronisatie proces voltooid is, totdat de 'lopende stippellijnen' weer veranderd in een Apple.

5255d9855b89b-Schermafbeelding_2013-10-10_om_00.28.16.png

5255e04fc6799-Schermafbeelding_2013-10-10_om_00.59.35.png

Onderstaand plaatje is in feite het iTunes scherm op de pc.

5255d62a3224b-Schermafbeelding_2013-10-10_om_00.12.01.png

Update

Verwijder de iPad op een juiste manier:

  • Klikt op naam_iPad.
  • Ga naar Regelaars.
  • In het pull down menu klikt op Verwijder naam-iPad
  • Koppel daarna de iPad van de pc af.

5255e34fd8882-Schermafbeelding_2013-10-10_om_01.09.02.png

aangepast door iEscape
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.