Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

hallo, sinds er een update is gedaan met de OSX Mavericks, ondervind ik problemen met het versturen van de mails, iedere keer er een mail vertrekt, wordt onder geadresseerdenoverzicht deze daar bijgevoegd, dus na een tijdje staan er daar 10 of meer dezelfde namen onder elkaar van de geadresseerden, moet er ergens iets veranderd worden, want voordien was dat probleem er niet, en kan ik e.v.t die update terug verwijderen indien nodig.

met dank

Link naar reactie
Delen op andere sites

dag IEscape, neen het gaat om de gewone MacBook pro 13", mijn trackpad werkt voorlopig nog goed, enkel is er van alles veranderd aan het mail ontvangen , en verzenden,heb daar dan zelf al verder onder gezocht, en onder mail kan er een ? geopend worden en daar staat meer uitleg over deze verandering, het moet op een

andere manier gedaan worden, k'zal een beetje moeten zoeken maar het zal wel lukken, bedankt voor de reactie.:-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ pieter jan,

enkel is er van alles veranderd aan het mail ontvangen , en verzenden,heb daar dan zelf al verder onder gezocht, en onder mail kan er een ? geopend worden en daar staat meer uitleg over deze verandering,

Inderdaad bij dat ?-teken kunt men vaak nuttige informatie inwinnen.

Er zijn meedere / diverse problemen met Mail na het upgraden naar Mavericks.

Apple heeft alle Mail problemen erkend en zal binnenkort een update uitbrengen die deze moet oplossen, tot dan is het waarschijnlijk nog even afwachten.
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.