Ga naar inhoud

Zie ik iets niet of wat? (updaten Acrobat flash player)


Passer

Aanbevolen berichten

Mijn flash player heeft nog de vorige versie

en dus ga ik naar Adobe - Adobe Flash Player installeren om hem te updaten.

Op die pagina klik ik dus rechts onderaan op Installeren (bovenaan staat mooi: stap 1 van 3)

Maar dan: dan kom ik op een volgende pagina met bovenaan grote reklameschermen voor andere dingen van Adobe - maareuh... waar moet ik dààr op klikken om die download verder te zetten?

via 'update' kom ik bij de waarschuwing dat ze (Adobe) een tijd geleden gehakt zijn - loopt dood dus

via 'flas player' kom ik op het scherm van hierboven..

Zie ik het nu gewoon niet of staat het er niet? ...:dong:

Link naar reactie
Delen op andere sites

stegisoft: dank voor je antwoord !

Blijkbaar is die pagina niet gemaakt om in FF te gaan openen, want in FF veranderde er gewoon niets.

Dus heb ik het - zoals je zei - in IE geprobeerd en daar bracht hij me wèl naar de goede pagina.

'k heb het ondertussen dus binnen.

ps wel raar dat het vorige keren wel gewoon lukte ...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij wijze van test heb ik ook even die Flash Player geupdated vanuit gegeven link en bij mij verliep die toch zoals het hoorde in FireFox hoor.

Moest dan wel de install starten vanuit download map zoals werd aangegeven op de Adobe site en tijdens install FF afsluiten om deze te voltooien.

post-8298-1417705603,7679_thumb.jpg

En deze kreeg ik dan na herstart van FireFox.

post-8298-1417705603,8092_thumb.jpg

aangepast door Jean-Pierre
Link naar reactie
Delen op andere sites

'k ben blij voor jou, JP, maar bij mij: ik kwam gewoon niet in dat plaatje van stap 2 - vraag me niet hoe het komt...

en ik vermoed dat jij toch ook wel (zoals ik trouwens) de laatste versie van FF staan hebt? (25.0.1)

hoe dan ook: dank je voor het proberen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.