Ga naar inhoud

draadloos internet valt steeds weg.


brentt17

Aanbevolen berichten

clarkie: ja ik had de homespot functie uitgezet maar dat hielp niet echt beter en de pc naar living verhuizen had geen effect, internet bleef uitvallen.

Kweezie: leuk om je weer te zien, zoek heb ik er nog opstaan dus dat zullen we meteen gaan uitvoeren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 74
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Vooral het downloaden is echt een probleem, heb een voorbeeld genomen daarnet en met antivirus avast heb ik een update gedaan van flash player, terwijl die liep heb ik cmd gedaan ping Google -n 100 en dit waren de resultaten, als die uitviel heb ik wel telkens opnieuw op kruisje geklikt zodat die opnieuw verbinding maakte.

De time-out bij opdracht: dit is wanneer die zelf stopte en internet valt dan uit. Dan klik ik op verbinding verbreken en op kruisje en dan komt er algemene fout te staan, als de verbinding dan hersteld is, komt er weer te staan antwoord van 173.......

In totaal is die 5 keer uitgevallen op die 100 pakketten (niet heel het logje staat op prtscreen, kan niet zover naar boven scrollen) en in totaal is maar 52% aangekomen. Zo gaat het de hele tijd, ook op internet zelf dus zonder downloaden valt die regelmatig uit (zonder dat ik op verbreken klik, die geeft zelf kruisje of uitroepteken aan.

Hier is het bestand: Screenshot by Lightshot

Heb het met lightshot gedaan

Link naar reactie
Delen op andere sites

nog maar een testje gedaan :)

Ik heb google gepinged met 5kb, 10kb, 15kb, 20kb, 25kb, 30kb, 40kb en 50kb aan gegevens. Resultaten:

5000:Screenshot by Lightshot

10000:Screenshot by Lightshot

15000:http://prntscr.com/3obswe

20000:http://prntscr.com/3obtpa

25000:Screenshot by Lightshot

30000:http://prntscr.com/3obw0j

40000:http://prntscr.com/3obxjs

50000:http://prntscr.com/3obyq5

Maar dat is raar want bij 50000 bijvoorbeeld, kreeg die geen enkel pakketje gestuurd/verzonden, maar als ik op internet ging (google chrome) dan werkte mijn internet wel? Dus wat betekent dat nu precies die time out bij opdracht? En ligt het dan nog steeds aan mn pc want bij mijn pa zijn computer kreeg die bij 50000 ook alleen maar time-out en met 25000 heel af en toe time out zoals ik ook had. Hopelijk heb je er iets aan =)

bij de tests heb ik geen enkele keer internet uitval gehad of op verbreken moeten klikken, heeft 25 minuten aan een stuk gewerkt (door de heel kleine pakketjes misschien) want bij het schrijven van dit bericht viel die wel weer uit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ga naar configuratiescherm - programma's en probeer onderstaande te verwijderen.

Pando Media Booster

Search Protect

Schakel je antivirus- en antispywareprogramma's uit, mogelijk kunnen ze conflicteren met zoek.exe (hier en hier) kan je lezen hoe je dat doet.

Start 51a612a8b27e2-Zoek.pngZoek.exe nogmaals met het onderstaande script.

  • Dubbelklik op Zoek.exe om de tool te starten.
  • Windows Vista, 7 en 8 gebruikers dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Kopieer nu onderstaande code en plak die in het grote invulvenster:
  • Note: Dit script is speciaal bedoeld voor deze PC, gebruik dit dan ook niet op andere PC's met een gelijkaardig probleem.
     
    C:\Program Files\SearchProtect;fs
    [HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Windows];r
    "AppInit_Dlls"=-;r
    [HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Windows];r64
    "AppInit_Dlls"=-;r64
    startupall;
    filesrcm;
    standardsearch;
    autoclean
    


  • Klik nu op de knop "Run script".
  • Wacht nu geduldig af tot er een logje opent (dit kan na een herstart zijn als deze benodigd is).
  • Mocht er geen logje verschijnen, start zoek.exe dan opnieuw en klik op de knop zoek-results.log, de log verschijnt dan alsnog.
  • Post het geopende logje in het volgende bericht als bijlage.

Zoek.exe logbestand plaatsen

  • Voeg het logbestand met de naam "Zoek-results.log" als bijlage toe aan het volgende bericht. (Dit logbestand kunt u tevens terug vinden op de systeemschijf als C:\\Zoek-results.log.)
  • Hoe u een bijlage kunt toevoegen aan het bericht leest u hier.

Doe eens een tracert naar google ipv een ping.

Herhaal dit tot het doel niet meer gevonden word.

Hiermee kunnen we het traject van de verbinding nagaan en misschien achterhalen waar de kink in de spreekwoordelijke kabel zit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pando media booster heb ik succesvol verwijdert, dat andere search protect staat niet in de lijst met programma's en dus ook geen idee hoe ik dat verwijder. Antivirus avast uitgeschakeld en zoek gedaan, hier is het bestandje: [ATTACH]32482[/ATTACH]

- - - Updated - - -

De tracert dan: heb het 3 keer gedaan en 3 keer hetzelfde resultaat: http://prntscr.com/3okzdfZal nog een paar keer proberen tot die uitvalt.

Nog een opmerking: als ik League of Legends speel, een online multiplayer spel, dan blijft mijn internet uren aan een stuk actief zonder uit te vallen, dus echt stabiel. Dus wel raar dat dit als enigste werkt.

zoek-results.log

Link naar reactie
Delen op andere sites

Download adwcleaner.pngAdwCleaner by Xplode naar het bureaublad.

  • Sluit alle openstaande vensters.
  • Dubbelklik op AdwCleaner om hem te starten.
  • Windows Vista, 7 en 8 gebruikers dienen de tool als "administrator" uit te voeren,
  • Door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Klik op Scan.
  • Klik vervolgens op Clean.
  • Klik bij Herstarten Noodzakelijk op OK

Nadat de PC opnieuw is opgestart, opent meestal een logfile.

Anders is het hier terug te vinden C:\AdwCleaner\AdwCleaner[s0].txt.

Logbestand plaatsen

  • Voeg het logbestand met de naam C:\AdwCleaner\AdwCleaner[s0].txt als bijlage toe aan het volgende bericht.
  • Hoe u een bijlage kunt toevoegen aan het bericht leest u hier.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier is het bestandje, wel is het zo dat er nog meer bestandjes stonden met andere namen S1 en R0 enzovoort. Moet ik deze ook allemaal posten?

post-46529-1417705777,8429_thumb.png

- - - Updated - - -

O mijn fout zie dat ik S2 moest opgeven want die andere zijn van 2013, hier is dat van 1 juni 2014: [ATTACH]32492[/ATTACH]

[ATTACH]32493[/ATTACH]

[ATTACH]32494[/ATTACH]

Deze laatste 2 heb ik er ook bij gedaan, geen idee waarvoor die zijn maar die hebben dezelfde datum, van vandaag.

AdwCleaner[S0].txt

AdwCleaner[S2].txt

AdwCleaner[R3].txt

AdwCleaner[R2].txt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.