Ga naar inhoud

draadloos internet valt steeds weg.


brentt17

Aanbevolen berichten

Ga naar start - alle programma's - bureauaccesoires.

Zoek het icoon van het opdrachtprompt en klik er op met de rechter muisknop en kies dan in het lijstje voor uitvoeren als administrator om het opdrachtprompt te openen.

In het opdrachtprompt typ je ipconfig /flushdns en druk enter.

Let op de spatie voor de /

Download MVPS Hosts.

Unzip het programma naar een door u bepaalde locatie.

Klik op mvps.bat en kies voor “uitvoeren” om mvps.bat op te starten (*).

Druk op toets om door te gaan.

Van het bestaande bestand HOSTS op de standaardlocatie C:\\windows\\system32\\drivers\\etc wordt een backup gemaakt met de naam HOSTS.MVP

Dan wordt het bestand vervangen door de actuele MVPS Hosts-versie.

(*) Windows Vista en Windows 7 gebruikers moeten rechtsklikken op mvps.bat en kiezen voor ”uitvoeren als administrator” om mvps.bat op te starten.

Heeft dit enige invloed op de verbinding?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 74
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Ja maar niet in een positieve zin. Nadat ik even op internet zit en bijvoorbeeld iets download valt die uit, duurt wel al wat langer dan normaal maar eens dat die is uitgevallen krijg ik hem niet meer op gang. Na elke herstel geeft die meteen aan: host vaststellen of gaat probleemoplossing gewoon door met problemen zoeken. Heb pc herstart en zelfde gebeurt, eens die uitvalt krijg ik hem niet opnieuw op internet.

Dus heel vreemd

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ga naar start - alle programma's - bureauaccesoires.

Zoek het icoon van het opdrachtprompt en klik er op met de rechter muisknop en kies dan in het lijstje voor uitvoeren als administrator om het opdrachtprompt te openen.

Type netsh winsock reset en druk op Enter.

Type netsh winsock reset catalog en druk op Enter.

Type netsh int ipv4 reset reset.log en druk op Enter.

Type netsh int ipv6 reset reset.log en druk op Enter.

Type exit en druk op Enter om het opdrachtprompt te sluiten.

Herstart de pc.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat heb ik gedaan, maar helaas weer geen resultaat.

Goed nieuws: ik ben dan maar een USB Dongle gaan kopen: Play N600 Dual-Band Wi-Fi USB adapter van Belkin.

Na installatie werkt het tot nu toe dus ben heel blij. nu heb ik wel 4 adapters: Screenshot by Lightshot

De eerste en die daaronder had ik al en de tweede/derde zijn er nu bijgekomen. Moet ik gewoon die eerste en laatste volledig verwijderen nu?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.