Ga naar inhoud

Easeus kloon maken


Passer

Aanbevolen berichten

Voor mij speelt het dan geen rol of ik system backup neem of die disk/partitie backup vermits mijn C een partitie is die ik voorbehoud aan mijn systeem. Eigen bestanden staan op andere partities (en ook mijn Mijn Documenten-map - anders ben ik die ook kwijt bij het terugzetten - na één keer was ik wel geleerd :D )

De programma's die je zelf hebt geinstalleerd, staan die ook op de C schijf?

Dan zou ik toch opteren voor een disc/partition backup want een systeembackup neemt enkel je windows installatie mee en niet de andere programma's.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 24
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Klopt, mijn progs staan ook op de C- dus best een partition backup maken.

Alhoewel: 'k heb op zeker ogenblik (na een 14 dagen als ik het nog goed voorheb) een kloon (via Systembackup gemaakt) teruggezet en ik heb daarna geen programma's moeten terugzetten - 't zou me anders zeker wel opgevallen zijn ...

En blijkbaar neemt hij die toch mee (program files) want ik ging net in mijn laatste kloon kijken en die bevat twee mappen:

post-42549-1417705777,2221_thumb.jpg

Dus denk ik dat ik toch gewoon met die optie verder kan - of zit ik toch nog fout?

post-42549-1417705777,1804_thumb.jpg

aangepast door Passer
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.