Ga naar inhoud

Cursor start altijd bovenaan de pagina


vtveen

Aanbevolen berichten

Neem daar de "onderdelen toevoegen" en dan zou je in een volgend stadium voor Word moeten kunnen kiezen. Het is alleen het programma dat gewijzigd wordt, niet de documenten die met dit programma gemaakt. Maar ... de externe opslag van je belangrijkste documenten en bestanden is misschien nuttig, zou je meer gerust kunnen stellen ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 30
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Ik kom dan in een volgend venster met de tekst:

Selecteer de toepassingen van Microsoft 2003 die u wilt installeren.

Hef de selectie op van toepassingen van Microsoft 2003 die u wilt verwijderen.

dan (aangevinkt)

Word

Excel

Powerpoint

Outlook

en een keuze voor: geavanceerde aanpassing van toepassing kiezen

Wat te kiezen ??

Link naar reactie
Delen op andere sites

  1. Klik op Start en klik vervolgens op Configuratiescherm.
  2. Dubbelklik op Software, klik op Microsoft Office 2003 en klik vervolgens op Wijzigen.
  3. Klik in het dialoogvenster Microsoft Office 2003 Setup op Opnieuw installeren of herstellen en klik vervolgens opVolgende.
  4. Klik op Office opnieuw installeren en klik vervolgens op Installeren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb dit gedaan:

Just came on this by accident. If the cursor is at the top of the page, move the arrow/pointer to the very top of the page. Two little boxes will appear with arrows facing each other and a comment, 'show white space.' Click and the normal margins at the top & bottom come back. Click again and the white margins disappear. Superflous MSWord-ism?

En mijn probleem is opgelost. Dank je wel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.