Ga naar inhoud

Steeds meer lan-verbindingen zonder internet toegang


JoostZ

Aanbevolen berichten

  • Reacties 24
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Mijn vaatje met ideeën is helemaal leeg ... hopelijk zijn er nog andere forumgebruikers die andere tips in hun mouw hebben zitten. Je mag wel de gebruikte tools allemaal verwijderen:

Download 51a5ce45263de-delfix.pngDelfix by Xplode naar het bureaublad.

Dubbelklik op Delfix.exe om de tool te starten.

Zet nu vinkjes voor de volgende items:

  • Remove disinfection tools
  • Purge System Restore
  • Reset system settings

Klik nu op "Run" en wacht geduldig tot de tool gereed is.

Wanneer de tool gereed is wordt er een logbestand aangemaakt. Dit hoeft u echter niet te plaatsen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo iets heb ik zelf ook nog nooit gezien.

Je werkt via wifi en er is geen netwerkkabel aangesloten, klopt dat?

Maar toch gaat het in jouw geval over LAN verbindingen.

Maak of heb je ooit gebruik gemaakt van netwerken of downloaden en uploaden via software vanaf die laptop?

Ga naar start-> configuratiescherm-> apparaatbeheer-> netwerkadapters.

Klik met de rechtermuisknop op de netwerkkaart ( niet wifi) en kies in het menu dat dan verschijnt voor uitschakelen.

Wat levert dat op?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik werk inderdaad via wifi en er is dus geen netwerk kabel aangesloten. Ik begrijp niet precies wat je bedoelt met het gebruiken van netwerken of downloaden en uploaden via software op deze laptop, maar ik heb hier wel utorrent op staan, maar dat zou geen problemen moeten geven toch?

Mijn apparaat beheer ziet er als volgt uit:

post-49384-1417705818,9865_thumb.jpg

Als ik een van de vele TAP-Win32 Adapter OAS uitschakel dan wordt het binnen enkele minuten vanzelf weer ingeschakeld. de broadcom is mijn wifi adapter en de realtek is mijn LAN adapter (denk ik). Welke zou ik dan uit moeten schakelen? Of zit ik nu compleet verkeerd te kijken en valt het onder een ander kopje?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast fcbbrugge

Tap Win32 adapter v9 gaat volgens mij over VPN

Heb dit gevonden als oplossing misschien.

  1. Ga naar het startscherm Start en "tap" in de zoekbalk in de rechter bovenhoek. U ziet twee apps verschijnen aan de linkerkant.
  2. Klik op "verwijder alle TAP Virtuele Ethernet Adapters" 'en "Als Administrator uitvoeren"'. Een prompt zal verschijnen en u moet op eender welke toets twee keer drukken om verder te gaan

wie weet help het....

mvg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik tap intyp in het zoekveld, krijg ik 2 opties:

-Kiezen of u een vertraging wilt instellen voor de touchpad

-Problemen met het afspelen van geluid detecteren en oplossen

Als ik naar de netwerkverbindingen ga, kan ik met de rechtermuisknop de verbindingen niet verwijderen (staat wel in het menu, maar kan ik niet aanklikken)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.