Ga naar inhoud

RAM geheugen uitbreiden


HPc

Aanbevolen berichten

Ik heb nog een vraag ivm de taal. De xp versie die ik wil vervangen was in het Frans. Voor windows 7 zou ik dit nu willen veranderen in Nederlands. De installatie cd voor windows 7 is een multilingual versie en ondersteunt oa ook Nederlands.

Indien ik de transfer van de bestanden zou doen met behulp van Windows easy transfer, zou dat dan een probleem zijn, omdat de taal niet meer compatibel is en er dan "dingen" niet herkend worden. Is het beter om de transfer handmatig te doen, om zeker te zijn dat windows 7 in het Nederlands erop komt.

Een vriend van mij heeft onlangs hetzelfde probleem gehad. Windows xp (Engels) proberen te veranderen naar windows 7 (Nederlands) dmv Windows easy transfer. En dit is niet gelukt (windows 7, toch in het Engels).

- - - Updated - - -

en Nederlands werd wel degelijk aangevinkt tijdens installeren

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 102
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Die ene zeldzame keer dat ik Windows Easy Transfer heb gebruikt, heeft dit tooltje mij eveneens ontgoocheld.

Wanneer je een kopie van je documenten, afbeeldingen, bladwijzers, contactpersonen op een externe geheugendrager hebt, dan heb je de meest belangrijke zaken ... zo'n kopie zou je eigenlijk al maandelijks moeten maken, liefst op TWEE externe geheugendragers.

Je gebruikt Outlook Express in XP, welk e-mailprogramma wil je gaan gebruiken in Windows 7 ?

De taal van je Windows 7, die selecteer je tijdens de installatie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo

Inmiddels heb ik de pc helemaal stofvrij gemaakt. Maar ze valt nog steeds uit (na een tijdje). Zou het om een virus kunnen gaan of is dit uitgesloten? Heeft het iets te maken met het extra RAM geheugen? Ik kan me niet herinneren of ze ervoor ook uitviel omdat ik er niet veel gebruik van maakte.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb de pc laten nakijken door een computerwinkel, men zegt dat het niet aan de hardware ligt, maar aan windows xp ...:dong: Maar ik zou dus eerst mijn bestanden willen opslaan alvorens dit te vervangen door windows 7. Het vervelende is dat dit heel lang duurt omdat de pc continu uitvalt. Is dit op te lossen of moet ik gewoon veel geduld hebben :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tijdens de behandeling zijn we tot de vaststelling gekomen dat u twee accounts gebruikt op PCH (wat door de forumregels verboden is). Om correct verder te gaan, hebben we beide accounts samengevoegd. Voortaan is HPc uw enige account om in te loggen met het door u gekozen wachtwoord. Succes !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja dat klopt, ik dacht dat er per pc een ander account moest aangemaakt worden
Neen, één account volstaat. Maar mocht je twee verschillende PC's in behandeling laten nemen, dan willen we dat wél in aparte topics doen ... maar onder dezelfde accountnaam !
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.