Ga naar inhoud

RAM geheugen uitbreiden


HPc

Aanbevolen berichten

  • Reacties 102
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Hoi HPc,

 

5485745822109-WinToFlash.PNG

Is het de installer die in de bovenstaand afbeelding is aangeduid die je hebt gedownload?

 

Tijdens de setup krijg je volgend venster.

54857487d6a54-WinToFlash_custom_setup.PN

Kies hier voor Custom Setup (advanced) en zorg dat de optie Setup WinToFlash Suggestor is uitgevinkt.

 

Krijg je dan nog steeds een melding van Avast?

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb dus opnieuw een usb stick aangemaakt met Win To Flash en geprobeerd deze te installeren volgens de 2e methode van bericht 64

Maar dit is helaas weer niet gelukt

ik krijg een scherm met 

"- loading EHC1 DRIVER

- searching on hosts
- host 1 "

 

en er gebeurt verder niets

De usb stick wordt nochtans herkend door de pc. Als ik op eigenschappen klik, dan zie ik dat er maar 1,6GB gebruikt wordt voor windows 7. Zou er iets mis gelopen kunnen zijn met het aanmaken van de usb stick mbv Win To Flash. In her begin van het installatieproces mbv Win to flash kreeg ik ook een melding dat er mogelijk een fout was op de windows 7 dvd, maar dat deze achteraf hersteld zou kunnen worden op de usb stick. (ik heb een originele windows 7 dvd)

 

Ik heb ook geprobeerd om windows 7 rechtstreeks te installeren vanuit de usb stick door op setup te klikken.

Dan krijg ik volgende melding: "Windows could not collect information for (OSImage) since the specified image file (install.wim) does not exist"

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb de usb stick met windows 7 nogmaals aangemaakt. Maar het is weer niet gelukt om windows 7 op de pc te installeren. Op de usb stick staat er maar 1, 08Gb. Alle mappen staan erop behalve "setup". Als ik vb de map "sources" vergelijk, dan staat er ook niet alles op de usb stick, enkel de gele mappen (zie print screen). 

Ik heb opgemerkt dat bij het installeren van de usb stick met Win to flash bij de allerlaatste stap wanneer de usb stick aangemaakt is, het volgende is aangevinkt: "remove the read only attribute from files" (zie print screen). Ik zie echter geen mogelijkheid om dit af te vinken bij de eerste stap. 

 

post-13727-0-18799600-1418911373_thumb.ppost-13727-0-23011300-1418911388_thumb.ppost-13727-0-23170000-1418911413.png

 

Als ik de windows 7 dvd in de dvd drive stop van de pc waarop ik windows wil installeren, wordt deze niet herkend. Als ik deze in mijn laptop steek zie ik wel alle bestanden (zie print screen).post-13727-0-78890500-1418911707_thumb.p

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan stel ik voor dat je de USB-stick probeert te maken op je laptop en op de volgende manier.

 

Druk de Windows + r toets.

Het scherm Uitvoeren verschijnt, typ hier "cmd" >> Druk op de entertoets.

In het volgende scherm typ je

-diskpart >> Druk op de entertoets.

-list disk >> Druk op de entertoets en dan krijg je een overzicht van alle disks/schijven op je systeem.

-select disk 1 >> Druk op de entertoets, disk 1 is in dit voorbeeld mijn USB stick!!

-clean >> Druk op de entertoets.

-create partition primary >> Druk op de entertoets.

-select partition 1 >> Druk op de entertoets.

-active >> Druk op de entertoets.

-format fs=fat32 quick >> Druk op de entertoets en wacht hier tot je USB stick geformatteerd is.

-assign >> Druk op de entertoets.

-exit >> Druk op de entertoets waarna de opdrachtprompt verdwijnt.

 

Open de installatie dvd van jou Windows 7 dvd in de Windowsverkenner en selecteer alle bestanden waarna je ze naar je USB-stick kopieert.

 

Hier kan je het nog eens zien in een YouTube filmpje maar de virtuele drive kan je overslaan.

 

 

Probeer nu eens of de installatie van Windows 7 wil lukken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het maken van de usb stick op deze manier is bijna gelukt. Er treedt een probleem op bij het maken van het volgende bestand:

"install.wim" dat zich bevindt in de map "sources".

 

Er verschijnt hierbij: Kan geen gegevens van het bronbestand of de bronschijf lezen" 

Ik heb een paar keer geprobeerd om het bestand te herinstalleren en uiteindelijk verschijnt er

"volgende foutcode: 0X8007045D Kan de opdracht niet uitvoeren door een fout in een I/O apparaat.

 

Is het mogelijk om deze fout op te lossen. Er staan verschillende filmpjes op youtube met uitleg ivm deze fout. https://www.youtube.com/results?search_query=foutcode%3A+0X8007045D

Ik weet niet welke instructies ik best kan toepassen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.