Ga naar inhoud

Onresponsieve forms in Google Chrome


Aanbevolen berichten

  • Reacties 29
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Ik merk nog altijd een "vertraagde" invoer in Chrome. Dit zowel bij mijn homebanking, als bij jullie website. Is eigenlijk heel vervelend, want als je bijvoorbeeld tijpt, en je ziet dat je een fout hebt gemaakt, dan druk je delete, maar ben je compleet "out of sync" met wat je op je scherm ziet verschijnen.

Dit lijkt wel een probleem die ik enkele in Google Chrome zie, en niet in IE (voor de verandering lijkt IE hier nu eens geen problemen mee te hebben:cool:).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb momenteel versie Versie 36.0.1985.125 m

Kan je mij vertellen hoe ik een "oudere versie" kan installeren?

Nog iets 'raars' dat ik trouwens merk. Als ik bijvoorbeeld tekst wil selecteren, dan krijg ik bijvoorbeeld de laatste karakters van een lijn niet geselecteerd. Het is precies of mijn cursor steevast die laatste niet wil meenemen in de selectie. Duidelijk iets mis dus.

- - - Updated - - -

[ATTACH]34596[/ATTACH]

Ik heb een screenshot attached om dit te verduidelijken:

Ik ga dus met de cursor voor het eerste teken links staan, daarna click ik op linker muistoets en ga ik naar rechts om alle karakters te selecteren. De selectie blijft dus hangen bij het voorlaatste karakter.

Select text.docx

Link naar reactie
Delen op andere sites

[ATTACH]34669[/ATTACH]

Ik vrees dat die site niet werkt. Ik probeer de 4 maanden oude versie 34.0.1847.116 te downloaden, maar ik word na enkele clicks gewoon naar de standaard Google Chrome download pagina doorgelinkt. Blijkbaar ben ik niet de enige die dit probleem heeft ontdekt, zie attachment.

Ondertussen heb ik trouwens ook nog een update-bericht van Google Chrome gekregen, en heb ik dat uitgevoerd. Nu sta ik op versie 36.0.1985.143 m,doch nog steeds dat vervelende onresponsieve gedrag. Het rare eraan is nu echter wel dat bijvoorbeeld de invoer van dit bericht op jullie website juist wel goed gaat. Als ik karakters selecteer in deze invoerbox, dan worden alle karakters mooi meegenomen.

Ik heb even geswitched naar mijn homebanking website (ING.BE), en daar is het onresponsieve gedrag er weer. Als ik diezelfde homebanking website bij mijn echtgenote probeer, dan lukt dat daar prima. Zelfde versie van google. Het moet dus wel degelijk aan één of andere instelling of invoegprogramma liggen op deze laptop.

Anyway, is nu niet echt onoverkomelijk. Dus al vinden jullie geen oplossing, jammer, maar helaas. Als ik al zeker ben dat er geen spyware meer is geinstalleerd, ben ik al content:top:

Oude versie.docx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kan iemand mij eventueel vertellen (en verdomme, nu is die "na-ijling" ook weer aanwezig in dit invoerscherm!) hoe ik mijn google chrome favorieten kan behouden, nadat ik google chrome volledig heb gede-installeerd? Want ik zou dat eventueel eens als laatste optie gebruiken. Volledig van 0 beginnen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kan iemand mij eventueel vertellen (en verdomme, nu is die "na-ijling" ook weer aanwezig in dit invoerscherm!) hoe ik mijn google chrome favorieten kan behouden, nadat ik google chrome volledig heb gede-installeerd? Want ik zou dat eventueel eens als laatste optie gebruiken. Volledig van 0 beginnen.
We kunnen de huidige versie van Chrome terug naar zijn begininstellingen zetten, zonder de favorieten te verwijderen.

Dubbelklik op Zoek.exe om de tool te starten.

  • Windows Vista, 7 en 8 gebruikers dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Kopieer nu onderstaande code en plak die in het grote invulvenster:
  • Note: Dit script is speciaal bedoeld voor deze PC, gebruik dit dan ook niet op andere PC's met een gelijkaardig probleem.

 
chromelook; 
CHRdefaults;

  • De optie "Scan All Users" staat standaard aangevinkt.
  • Klik nu op de knop "Run script".
  • Wacht nu geduldig af tot er een logje opent (dit kan na een herstart zijn als deze benodigd is).
  • Mocht er geen logje verschijnen, start zoek.exe dan opnieuw en klik op de knop zoek-results.log, de log verschijnt dan alsnog.
  • Post het geopende logje in het volgende bericht als bijlage.

Zoek.exe logbestand plaatsen

  • Voeg het logbestand met de naam "Zoek-results.log" als bijlage toe aan het volgende bericht. (Dit logbestand kunt u tevens terug vinden op de systeemschijf als C:\\Zoek-results.log.)
  • Hoe u een bijlage kunt toevoegen aan het bericht leest u hier.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.