Ga naar inhoud

Onresponsieve forms in Google Chrome


Aanbevolen berichten

  • Reacties 29
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Ik weet niet of het helpt, maar het volgende viel me nu op bij een andere website. Ik weet niet hoe ik het moet uitleggen, maar het is precies of mijn muisclicks ook "achterblijven". Ik doe een poging:

- ik surf naar de site "http://www.badmintonclublatemdepinte.be/ldp/index.php/jeugd/lidgeld-jeugd" (mijn zoon wil dus badmintonnenxD)

- ik plaats mijn muiscursor op het menu-item "JEUGD" - ik zie het submenu "Speeluren en training - MiniBAD - ..."

- ik schuif met mijn muis de cursor naar het menu-item "VOLWASSENEN" - maar ik zie nog steeds het submenu dat onder "JEUGD" staat, precies of mijn nieuwe menu-selectie wordt genegeerd

- ik schuif met mijn muis terug naar "JEUGD" - en nu komt het submenu "Speeluren - Competitie ..." dat onder "VOLWASSENEN" staat tervoorschijn! Omgekeerde wereld dus!

- ik schuif met mijn muis terug naar "VOLWASSENEN" - je raadt het al, nu wordt het submenu onder "JEUGD" terug zichtbaar - precies of enkel de vorige selectie wordt getoond (let wel, ik click niet op de muisbutton)

Het is precies of de huidige selectie niet wordt herkent, maar telkens de vorige. Dit is dus consistent met wat ik enkele weken geleden schreef ivm het selecteren van tekst. Het laatste karakter wordt ook telkens "vergeten", wat dus ook lijkt alsof de laatste muisselectie niet wordt herkend.

Pffff, ik weet echt niet hoe het beter uit te leggen. Maar ik vrees dat dit hier een zeeeeeeeeeeer lang item gaat worden...:hmmmm:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Download 51a5bf3d99e8a-ComboFixlogo16.pngComboFix van één van de onderstaande locaties naar het bureaublad.

Bleeping Computer

Info Spyware

Schakel je antivirus- en antispywareprogramma's uit, mogelijk kunnen ze conflicteren met ComboFix.exe

(hier of hier) kan je lezen hoe je de gebruikte beveiligingssoftware kunt uitschakelen.

  • Dubbelklik op "ComboFix" om de tool te starten, Windows Vista, 7 & 8 gebruikers zullen een melding krijgen van UAC (Gebruikersaccountbeheer), klik hier op Ja / yes.
  • Op een Windows XP computer zal ComboFix de "Recovery Console" installeren als deze nog niet aanwezig is. (Een actieve internet verbinding is dan een vereiste).
  • Klik in het venster bij het 'Installeren van de Recovery Console' op "Ok".
  • Klik in het info scherm op "Ja" als de Recovery Console met succes is geïnstalleerd.
  • Klik in het scherm van de disclaimer op "I Agree", de benodigde onderdelen worden nu uitgepakt en middels ERUNT wordt er een register back-up gemaakt.
  • Wanneer dit gereed is zal ComboFix vanzelf starten, in het blauwe scherm ziet u de voortgang van de systeemscan die wordt uitgevoerd.
  • Belangrijk! gebruik de computer tijdens de scan niet voor andere zaken.
  • Het kan voorkomen dat de computer meerdere malen opnieuw gestart moet worden zoals bijvoorbeeld bij de aanwezigheid van een rootkit, dit is normaal.

Logbestand plaatsen

  • Voeg het logbestand met de naam ComboFix.txt als bijlage toe aan het volgende bericht. (Dit logbestand kunt u tevens terug vinden in de map "C:\ComboFix.txt")
  • Hoe u een bijlage kunt toevoegen aan het bericht leest u hier.

* Noot !!! Indien u één van de onderstaande meldingen krijgt na het gebruik van ComboFix herstart dan de computer.

  • Er is geprobeerd een ongeldige bewerking uit te voeren op een registersleutel die is gemarkeerd voor verwijdering.
  • Illegal operation attempted on a registry key that has been marked for deletion.

Link naar reactie
Delen op andere sites

[ATTACH]35103[/ATTACH]

Bij deze opnieuw de logfile.

Ik ben voorzichtig optimistisch. Jullie website werkt responsive. Ik heb mijn homebanking ook eens geprobeerd, en dit werkte ook goed. Als ik dit echter een tweede keer opstarte, was het probleem er terug. Daarna nog een derde, vierde, vijfde, enz... keer opgestart, en het werkte weer goed.

Ik ga alvast nog eens rebooten, en opnieuw checken. Ik hou jullie op de hoogte.

combofix-log.txt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kan iemand mij eventueel vertellen (en verdomme, nu is die "na-ijling" ook weer aanwezig in dit invoerscherm!) hoe ik mijn google chrome favorieten kan behouden, nadat ik google chrome volledig heb gede-installeerd? Want ik zou dat eventueel eens als laatste optie gebruiken. Volledig van 0 beginnen.
Je kan de favorieten (bladwijzers) in chrome exporteren naar een html bestand en dit nadien opnieuw importeren.

Start chrome en typ chrome://bookmarks in de url balk.

Klik dan op organiseren en kies onderaan voor bladwijzers exporteren ...

De rest wijst zichzelf uit.

De-installeer chrome en Klik dan op deze link: %userprofile%\AppData\Local\Google\Chrome\User Data

Verwijder het bestandje First Run.

Ruim nu het register op met CCleaner.

Download CCleaner. (Als je het nog niet hebt)

Installeer het (als je niet wilt dat Google Chrome op je PC als standaard-webbrowser wordt geïnstalleerd, moet je de 2 vinkjes wegdoen !!!) en start CCleaner op.

Klik in de linkse kolom op “Register” en vervolgens op ‘Scan naar problemen”.

Als er fouten gevonden worden klik je op ”Herstel geselecteerde problemen” en ”OK”.

Dan krijg je de vraag om een back-up te maken. Klik op “JA”.

Kies dan “Herstel alle geselecteerde fouten”.

Soms is 1 analyse niet voldoende. Deze procedure mag je herhalen tot de analyse geen fouten meer aangeeft.

Sluit hierna CCleaner terug af.

Wil je dit uitgebreid in beeld bekijken, klik dan hier voor de handleiding.

Daarna kan je chrome opnieuw installeren en je bladwijzers importeren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben voorzichtig optimistisch, maar het ziet er naar uit dat het probleem nu werkelijk van de baan is. Er zal dus iets grondig fout geweest zijn met Google Chrome op mijn laptop. Nu werkt alles weer naar behoren, responsiviteit van keyboard en correcte werking van de muis is terug normaal.

- - - Updated - - -

Ik heb trouwens die "first run" van alle users die op deze computer werken weggenomen. Ik denk dat dit wel de bedoeling was?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.