Ga naar inhoud

Laptop loopt vast


Aanbevolen berichten

Zeer betrouwbare website, heb er de voorbije twee weken tijd drie keer besteld ... maar, niet de goedkoopste voor harde schijven.

Hier heb ik een 500GB Western Digital harde schijf voor amper tientallen centjes meer, je kan ze hier nog goedkoper vinden maar daar is ze momenteel niet op voorraad (12 september).

Is het voor de vervanging van de harde schijf noodzakelijk dat echt alle stroom uit het systeem is?

Ja, dat is echt wel een noodzaak.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 47
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Zeer betrouwbare website, heb er de voorbije twee weken tijd drie keer besteld ... maar, niet de goedkoopste voor harde schijven.

Hier heb ik een 500GB Western Digital harde schijf voor amper tientallen centjes meer, je kan ze hier nog goedkoper vinden maar daar is ze momenteel niet op voorraad (12 september).

Deze is ook compatibel met mijn laptop?

Ja, dat is echt wel een noodzaak.

Dan moet het maar gebeuren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De WD5000BPKX is compatibel met jouw laptop.

Ben je er al uit welke piste je gaat volgen nadat je de nieuwe HDD in je laptop hebt gemonteerd: een volledige nieuwe installatie van Windows of er een image van je huidige installatie op zetten ?

Vermits ik geen legale versie heb van windows zal ik wel een image van mijn huidige installatie moeten maken denk ik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Momenteel een image aan het maken van mijn laptop. Nieuwe harde schijf is in bestelling. Mycom was trouwens een goeie aanrader, heb er ooit al iets gekocht en mijn product fysiek in een winkel kunnen ophalen vind ik altijd iets handiger dan laten verzenden.

Bedoeling is dat als ik de nieuwe harde schijf er ingestoken heb dat ik de image dan op mijn laptop ofzo laad? Is daar toevallig een handleiding bij want knippen en plakken zal het waarschijnlijk wel niet zijn :)

aangepast door Wauter
Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn nieuwe HDD komt normaal gezien morgen toe, kan iemand me even uitleggen hoe ik de image back-up van mijn oude schijf op mijn nieuwe zet? Is dat gewoon knippen en plakken of is het iets ingewikkelder? Ik weet liefst hoe het wel moet voor ik er zelf begin aan te prutsen :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste Wauter,

Wij hebben uw discussie gesloten wegens het vermoeden van illegale praktijken. Downloaden van een illegaal OS is een schending van de wetgeving op het copyright. Als forum mogen/willen/kunnen we hier geen hulp aanbieden bij het overzetten van deze illegale image om zelf niet in problemen te komen.

Bij vragen of opmerkingen mag u me per privébericht contacteren.

Vriendelijke groeten,

KAPE

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.