Ga naar inhoud

Toets ingedrukt houden werkt niet


Evaaa

Aanbevolen berichten

Dankjewel. Ik heb dit gedaan en het systeem teruggezet naar vrijdag 8 augustus, het probleem is helaas nog niet verholpen.

Even voor alle zekerheid: op die vrijdag hàd je het probleem toch ook al niet? (anders zal zo'n herstelpunt terugzetten niet helpen natuurlijk)

Maar ik vermoed dat je het toen nog wel niet zal gehad hebben - dan is volgende vraag aan bod: kan je het toetsenbord aan een andere computer hangen en kijken of het bord het dààr nog heeft?

(of een tweede bord aan jouw computer hangen en kijken of dat bord het bij jou ook heeft?)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Even voor alle zekerheid: op die vrijdag hàd je het probleem toch ook al niet? (anders zal zo'n herstelpunt terugzetten niet helpen natuurlijk)

Maar ik vermoed dat je het toen nog wel niet zal gehad hebben - dan is volgende vraag aan bod: kan je het toetsenbord aan een andere computer hangen en kijken of het bord het dààr nog heeft?

(of een tweede bord aan jouw computer hangen en kijken of dat bord het bij jou ook heeft?)

Het gaat hier duidelijk over een laptop Passer, het toetsenbord uitbouwen is op dit moment nog niet aan de orde, laat staan dat we dit in een andere laptop gaan laten inbouwen ... ook in dit topic heeft het lossen van meerdere salvo's vooraleer de reactie op de laatste tip (Stegisoft, bericht #11, werd nog niet op gereageerd) af te wachten geen enkele zin ... stap voor stap dus, nadien zien we verder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.