Ga naar inhoud

mogelijk virus en rare problemen


Aanbevolen berichten

Als een nieuw scherm hetzelfde vage blokje heeft, zit het misschien toch bij de kabel naar het scherm of de laptop.

Kan je eens een nieuw speccy logje maken met de nieuwste versie van speccy?

Download en installeer Speccy.

Speccy is er ook in Nederlandstalige versie, bij de installatie (of update) kan je de taal wijzigen van Engels naar Nederlands ... als je op het driehoekje klikt, krijg je een uitrolmenu waarin je Nederlands kan selecteren.

Wanneer, tijdens het installeren van Speccy, de optie aangeboden wordt om Google Chrome of Google Toolbar "gratis" mee te installeren dien je de vinkjes weg te halen, tenzij dit een bewuste keuze is.

525a111b37ea3-Speccy.PNG

Start nu het programma en er zal een overzicht gemaakt worden van je hardware.

Als dit gereed is selecteer je bovenaan "Bestand - Publiceer Snapshot" en vervolgens bevestig je die keuze met " Ja ".

In het venster dat nu opent krijg je een link te zien, kopieer nu die link en plak die in je volgende bericht. Zo krijgen we een gedetailleerd overzicht van je hardware.

Meer info over deze procedure lees je HIER.

In bericht nr 23 zeg je

Het is een Samsung NP355V5C
Kan je ook het juiste type eens opgeven?

Dat zijn de letters en cijfers die nog na NP355V5C staan (bvb A01US of S01US of iets anders)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...
  • Reacties 44
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Met het vernieuwde forum, zijn er ook enkele wijzigingen aan het opvolgen van je eigen berichten.

Hoe kan ik een onderwerp volgen en een melding ontvangen bij updates.

Hoe vind ik mijn geplaatste berichten terug?

 

Heb je al iets gedaan aan het temperatuurprobleem want ik zie dat de processor nog steeds 89° aangeeft.

En AMD processoren staan er om bekend dat ze niet zo snel warm lopen.

 

 

Dit heeft wel niets met je problemen te maken maar ik geef het toch even mee.

Je Java software is verouderd.
Oudere versies hebben lekken die malware de kans geeft om zich te installeren op je systeem.

Ga naar Java en download daar de correcte Java versie.

  • Klik op "Gratis Java-download".
  • Ga akkoord met de licentiebepalingen en klik op de button voor de gratis download.
  • Het bestand jxpiinstall.exe wordt aangeboden - kies hier voor "bestand opslaan".
  • Sluit alle programma's die eventueel open zijn - zeker je web browser!
  • Ga dan naar Start > Configuratiescherm > Software en verwijder alle oudere versies van Java uit de Softwarelijst.
  • Vink alles aan met Java Runtime Environment (JRE of J2SE of JAVA) in de naam.
  • Klik dan op Verwijderen of op de Wijzig/Verwijder knop.
  • Herhaal dit tot alle oudere versies verdwenen zijn.
  • Na het verwijderen van alle oudere versies, herstart je pc.
  • Klik vervolgens op jxpiinstall.exe om de nieuwste versie van Java te installeren.
  • Vink de installatie van de Ask toolbar uit en ga dan verder met de installatie.

 

Probeer ens met de nieuwste driver voor je grafische kaart.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Het probleem doet zich voor op de VGA aansluiting, ook bij een nieuw scherm.

Maar als je de VGA en HDMI kabels van scherm wisselt, "verhuist" het vakje niet mee.

Het ligt dus niet aan het scherm, niet aan de kabels en ook niet aan de videokaart of de drivers.

Eerlijk gezegd weet ik niet meer wat ik moet denken. :hmmmm:

 

Ik vrees dat ik hier aan het eind van mijn latijn ben :(

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.