Ga naar inhoud

Nieuwe onderdelen voor oude PC , Kan het ?


gravis06

Aanbevolen berichten

Fijn te horen dat de pc nu werkt.

Is de videokaart ook aangesloten?

Ja alles was onmiddellijk aangesloten !

Man wat ben ik tevreden na een tweetal weekjes , gamen is een plezier haperen doet ie niet en speel alles tot hiertoe in hoge kwaliteit.

ben echt super tevreden , als iemand een budget game-pc wil ... deze is zeker aan te raden. 500 euro !

ook de pc aan en uitzetten , mijn vorige PC deed daar echt lang over nu is ie op 5 secondjes volledig aan ! en uitzetten nog sneller ! Ik kon het eerst niet geloven.

Ja , echt ik ben meer dan tevreden.

Vooral bedankt bij het zoeken naar de juiste hardware hoor ... want ik heb heel veel advies gewonnen op dit forum.

Zonder jullie was mijn PC zeker niet dezelfde. Simpel .... ik had bij codima gekocht en dan was alles 15% duurder en dus veel meer moeten besparen he.

Hoewel ik wel moet zeggen Codima is echt wel een steengoede winkel hoor en de mensen die er werken zijn véél beter dan in de meeste computerwinkels dat is echt wel zo.

Dus als je niet in Nederland wil kopen dan is Codima wel super hoor ,

maar als het niet uitmaakt .... Azerty is de goedkoopste en supersnelle leveringstijden.

Ik had pas gedaan met mijn bestelling te typen en het was al thuis bezorgd ...lol...

Dus aan iedereen die me hier advies gaf een hele dikke welgemeende DANK U WEL !!!

groetjes !

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 82
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.