Ga naar inhoud

Oulook 2010


ward

Aanbevolen berichten

ah ja ...

1. download nooit iets bij Softonic - tenzij je mal- en spyware wil binnenhalen

en 2. "Reparaties en toevoegingen bij Office 2007. ... Microsoft Office 2007 Service Pack 3 te downloaden .." - da's nog iets anders dan het programma-zelf.

(vermits MS Office door MS betalend wordt geleverd, ga je het nooit gratis kunnen krijgen (tenzij op een illegale wijze)

Vandaar onze verwondering ook...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 28
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Oké, ben volledig ingelicht waarvoor dank.

Waarom ik een nieuwere ms office wil, heeft als reden dat er rare dingen gebeuren in m'n huidige ms outlook, daarom ook dat ik die wou deaktiveren (en dan al die reklame der nog bij) en een andere maildienst overweeg, maar daar heb ik het in m'n vorige vraag (toppic?) al over gehad.

Link naar reactie
Delen op andere sites

We willen je helpen, Ward, maar dan moet je wel wat info geven en kunnen we je mogelijk de weg wijzen:

> je wil een nieuwe office : dan zit ik te denken: ofwel was zijn 'oude' niet legaal (want als die wèl legaal is, dan is een uninstall en een nieuwe install wellicht aan de orde toch?)

> er gebeuren 'rare dingen' in je huidige: wat zijn 'rare dingen' - ik bedoel maar: als we weten wàt er niet normaal gaat, en je vertelt de 'verschijnselen' (symptomen zou mijn dokter zeggen :-) ) , dan kunnen we misschien op het spoor komen wàt dit veroorzaakt en je eventueel tips gven

> met al die reclame erbij: wààr krijg jij dan die reclame? in je outlook of wat?

maar misschien kan je best even de link naar je ander topic erover plaatsen, want daar staan mogelijk al een paar antwoorden in?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb m'n oude cd met ms office 2003 nog in m'n bezit (en een legale:D) en mss lijkt het me nog het beste om die volledig te herinstallen, dan zullen de fouten wss opgelost zijn.

Ja, die reklame krijg ik dus in m'n outlook en wat betreft die "rare dingen" : tijdens het binnenkomen van m'n post zal er meestal, niet altijd, een popup oplichten met een tekst er in, maar die weet ik nu niet meer. Dat vensterke kan gesloten worden en in de map 'ongewenst' staat er nu 2x dezelfde post vlak onder elkaar, maar die post is helemaal niet ongewenst, dezelfde afzender staat ook reeds in de map 'postvak in' met andere onderwerpen dan.

Duidelijker kan ik het niet explikeren, het is nogal moeielijk om dat schriftelijk uit te leggen allemaal en dan nog zonder de juiste benamingen van de gebeurtenissen :hmmmm:, daarom mss maar ineens een herinstall uitvoeren, dat zal het eenvoudigste zijn zeker?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin al eens met het volgende:

Download 51a5f5d096dae-icon_RSIT.pngRSIT van de onderstaande locaties en sla deze op het bureaublad op.

Hoe je controleert of je met een 32- of 64-bitversie van Windows werkt kan je hier bekijken.

Dubbelklik op RSIT.exe om de tool te starten.

  • Windows Vista, 7 en 8 gebruikers dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Vervolgens wordt de "Disclaimer of warranty" getoond, klik vervolgens op "Continue"
  • Wanneer de tool gereed is worden er twee kladblok bestanden geopend genaamd "Log.txt" en "Info.txt" .

RSIT Logbestanden plaatsen

  • Voeg het logbestand met de naam "Log.txt" als bijlage toe aan het volgende bericht. (Dit logbestand kunt u tevens terug vinden in de map ""C:\\rsit")
  • Het logbestand met de naam "Info.txt" wat geminimaliseerd is hoeft u niet te plaatsen. (Dit logbestand wordt enkel de eerst keer bij het uitvoeren aangemaakt).
  • Hoe u een bijlage kunt toevoegen aan het bericht leest u hier.

De handleiding voor het gebruik van RSIT kan je HIER bekijken en we hebben ook nog een instructievideo.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb intussen dat bewuste kadertje met tekst in kunnen krijgen en heb er een printscreen van gemaakt[ATTACH=CONFIG]36091[/ATTACH]

Het bericht staat 2x onder elkaar inde map ongewenste post, wat helemaal fout is, de afzender (het nieuwsblad) is niet ongewenst.

post-1033-1417705974,5371_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.