Ga naar inhoud

mappen in outlook 2003


ward

Aanbevolen berichten

Dat ligt nogal moeilijk asus, zo slim ben ik niet

Ik ga ervan uit dan het maken van een foto zal lukken, hetzij met een GSM, smartphone of fototoestel ? ... je kan die foto dan als bijlage posten in een volgend bericht.

Hoe je een bijlage aan een bericht op dit forum kan toevoegen kan je hier bekijken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 37
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Die laptop heeft eveneens geen sd aansluiting, maar mijn gsm werkt niet met sd kaartjes. Maar ik heb me vergist wat betreft het uitzicht van die dvd; hij is aan de voorkant volledig in zilver en daar dan de tekst op.

- - - Updated - - -

Die laptop heeft eveneens geen sd aansluiting, maar mijn gsm werkt niet met sd kaartjes. Maar ik heb me vergist wat betreft het uitzicht van die dvd; hij is aan de voorkant volledig in zilver en daar dan de tekst op.

Nog dit, die zilveren voorkant is er precies in gedrukt, het is geen etiket. Sorry voor m'n vergissing.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kijk beste, ik ben héél ruimdenkend maar ik begrijp totaal niet hoe je je kan "vergissen" wat betreft het uitzicht van een installatieschijf ... :dong:

Dus, samengevat:

- wat betreft Office 2003: er werd je duidelijk meegedeeld dat de support voor dit pakket werd beëindigd op 08 april jl. en dat het geen enkele zin heeft om deze software nog te installeren op een nieuw systeem.

- wat betreft de activatie van je Windows 7: je beschikt over een gloednieuwe PC, het is dan ook aangewezen dat je de activatie van je Windows 7 laat voltooien door de verkoper.

Topic kan hier afgerond worden denk ik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.