Ga naar inhoud

mappen in outlook 2003


ward

Aanbevolen berichten

Misschien moet je de Windows versie nog activeren?

  • Open Windows activeren door op de knop Start4f6cbd09-148c-4dd8-b1f2-48f232a2fd33_818.jpg te klikken, met de rechtermuisknop op Computer te klikken,Eigenschappen te kiezen en vervolgens op Windows nu activeren te klikken.*
  • Als er door Windows een internetverbinding is gevonden, klikt u op Windows nu online activeren. 18abb370-ac1e-4b6b-b663-e028a75bf05b_48.jpgAls u om het beheerderswachtwoord of een bevestiging wordt gevraagd, typt u het wachtwoord of een bevestiging.
  • Typ uw Windows 7-productcode wanneer daarom wordt gevraagd, klik op Volgende en volg de instructies.
    Bron: Windows op deze computer activeren - Windows Help

Je kan ook altijd de Windows versie valideren.

Wat is validatie en hoe werkt het? - Windows Help

En wat betreft Outlook 2003 dat heb je hem zelf bezorgt en blijkbaar gaat het om een Engelstalige versie omdat je eerder vermeld hebt dat de mappen send (verzonden) en Trash ( verwijderde items) aanwezig zijn.

Er werd je al gemeld in het andere topic dat de ondersteuning voor Outlook 2003 stop gezet is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 37
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Dat ik nog 22 dagen tijd heb om te aktiveren

Ondertussen heb ik volgende mail van hem verkregen: Als je kiest om de code te wijzigen en dan identiek dezelfde code ingeeft gaat het wel; dit is een gekende fout in de activatie, je hebt vorige keer de procedure niet doorlopen en dan krijg je dat probleem.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Clarkie, zo je niet meer wenst te reageren op deze onverkwikkelijke zaak, dan zullen we maar afsluiten; tenslotte dient dit forum daar niet voor. Ik hoop dat ik jullie in de toekomst nog verder mag raadplegen voor m'n pc problemen.

Ward.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ondertussen heb ik volgende mail van hem verkregen: Als je kiest om de code te wijzigen en dan identiek dezelfde code ingeeft gaat het wel; dit is een gekende fout in de activatie, je hebt vorige keer de procedure niet doorlopen en dan krijg je dat probleem.
Clarkie, zo je niet meer wenst te reageren op deze onverkwikkelijke zaak, dan zullen we maar afsluiten; tenslotte dient dit forum daar niet voor. Ik hoop dat ik jullie in de toekomst nog verder mag raadplegen voor m'n pc problemen.

Ward.

Windows moest geactiveerd worden, reageren was niet nodig.

heb je intussen de activatie uitgevoerd?

Link naar reactie
Delen op andere sites

(Ward, 't lijkt me beter van zo'n vragen voortaan in een pb (privébericht) te plaatsen als je denkt dat iemand (mod of gewone gebruiker) je in de kou laat staan. Trouwens, 'k ken Clarkie goed genoeg om te weten dat die de geplaatste posts trouw volgt en beantwoordt waar nodig - dit blijkt trouwens uit het antwoord hierboven

m vr gr, Passer)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.