Ga naar inhoud

intiname ols


ward

Aanbevolen berichten

Beste mensen, sinds gisteren is dit bestand in een map van m'n naam verschenen; ik krijg het niet open en heb even gegoogeld , het schijnt ongevaarlijk te zijn en heb gescand met malwarebytes die geen fouten vond. Kunnen jullie mij mss nog wat meer info geven over wat ik moet doen om het te openen? Dank bij voorbaat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Ward,

Uw bericht is verplaatst aar het juiste forum-onderdeel, om voor iedereen overzichtelijk te houden.

Gebruik u Outlook?

Het is een foutenrapport m.b.t. dubbele vermeldingen in "Contactpersonen" van Outlook 2003.

Kijk bij contacten ☞ hoogstwaarschijnlijk een aantal / veel contacten zijn dubbel vermeld.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het bestand is foutief getypt in de titel, moet zijn intlname.ols.

Asus: het is dus een nwe samengestelde desktop en heb er win. 7 op laten zetten. Het is juist wat u zegt over outlook 2003, maar een nwe outlook schijnt prijzig te zijn of vergis ik mij.

Verder moet ik nog melden aan iEscape dat de contactpersonen niet dubbel staan, maar de fout zal wsl aan de oude oulook liggen zoals Asus zegt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oké, zal dan toch één van de genoemde oplossingen moeten gebruiken, wat wsl web e-mail van telenet moet worden, het is zo dat AVG nog het oude mailadres bezit en de AVG is aangeschaft voor 2 jaar, en kan dat afzeggen na 2de jaar op een bericht van hen met het bestaande mailadres.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.