Ga naar inhoud

Bestandsgeschiedenis vraagt steeds om het aansluiten van een harde schijf.


Aanbevolen berichten

Je kunt de activeringscode die je bij Windows 8 32 bits ook gebruiken bij de uitvoering van 64 bits.

Noodzakelijk is dan wel dat je een schone installatie moet doen.

Een en ander staat in de FAQ als je de vraag intypte bij de link waar de beschrijving staat voor een gratis versie van Windows 8.

Ik ga dus nu een schone 64 bits installeren en laat je nog horen of alles gelukt is.

Groeten Raadus

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 46
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

De vraag is niet opgelost. Ik wil deze topic hiermee graag sluiten.

Ikheb nu de gratis downloads van Windows 8.1 Pro 64bit gebruikt dat werkt prima behalve de Wifi instelling daar heb ik problemen mee,

het bestand vmswitch.sys is niet goed.

Ik zal het forum er even op nakijken of daar een oplossing voor is gevonden.

Ik wil het Forum nogmaals danken voor alle geduld die jullie voor me hebben gehad. Bedankt!!!

Groeten Raadus

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op mijn moederbord zit geen wifi-hardware, toch had ik wifi op de oude instelling op 32bit, nu ik het op 64bit gezet heb geen wifi te bekennen.

Ik kreeg wifi op mijn PC nadat ik een nieuwe modem van Ziggo had gekregen waar wifi in zit. Nu wil dat ineens niet meer.

Ik weet niet op welke manier ik de wifi weer terug kan krijgen

Groeten Raadus

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is nu juist het wonderlijke, ik heb geen Wifi-kaart of een USB wifi adapter geïnstalleerd en toch had ik een werkende Wifi verbinding.

Dat was toen ik nog Windows 8 32bit gebruikte, ik kon Netflix via chroomcast zo van mijn PC streamen naar mijn tv, ik ben nu bezig de Pc opnieuw te installeren en ben benieuwd of ik de Wifi terug kan krijgen.

Het begon toen ik van Ziggo een nieuwe modem kreeg waar wifi ingebouwd is. Ik sloot hem aan en had direct Wifi.

Ik ben benieuwd wat de verklaring is.

Groeten Raadus

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.