Ga naar inhoud

E-mail inbox dubbel


Amonra

Aanbevolen berichten

Ik heb ineens dubbele mappen : Inbox /Sent/ Archief ect.

 Dit heb ik al eerder gehad en bij het herstellen verdween o.a. mijn Archief map.

 Hoe kan ik terug naar enkele mappen bij mijn e-mail?? Samen voegen ?? Hoe???

 zie het bijgevoegde bestand.

 

 Ramon

post-14772-0-80385500-1423055765_thumb.j

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ontvangen via mail:

 

" ik heb Windows7 Ultimate en Internet Explorer en heb bewust voor Windowsmail gekozen in 2008. Reden : je kan achtergrond muziek en de kleur v/d mail kiezen. Ik heb al een keer in 2014 hetzelfde probleem gehad en door zelf te rommelen (verwijderen) was ik de map archief kwijt. Dat wil ik nu voorkomen. Wat moet ik nu doen?? "
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Of het herstellen van Windows Mail (zie bericht 2)  je probleem oplost kwam geen antwoord.

 

Je kan ook de e-mails die je wil behouden vanuit de recovered messages naar je gewone inbox slepen als je zeker bent dat alle e-mails dan terug op hun plaats staan de map recovered messages verwijderen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De bedoeling was dat je in het linkervenster de map(pen) aanklikt die in recovered messages staan, rechts zie je dan de e-mails die zich in die map bevinden.

Wil je die e-mails behouden dan sleep je die gewoon naar de gewenste map in het linkervenster.

Erna kan je de dubbele ongewenste map verwijderen door er met de rechtermuisknop op te klikken en te kiezen voor verwijderen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kan ik vanaf hier niet weten wat je juist uitgevoerd hebt.

Vind je nog iets terug in je prullenbak?

 

Je moet eerst de opdracht juist lezen dan pas uitvoeren vrees ik.

Er werd gevraagd om de e-mails in het rechter venster te selecteren en dan naar de linkerkant te slepen(normaal in je Inbox.

Eenmaal de e-mails verplaatst dan pas overbodige mappen verwijderen.

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.