Ga naar inhoud

E-mail inbox dubbel


Amonra

Aanbevolen berichten

Ik gebruik Windows (live) mail zelf niet maar kan moeilijk geloven dat er een archiefmap aanwezig is.

Zou bevestigd/ ontkent moeten worden door leden die WLM gebruiken.

 

In bericht 2 heb ik je reeds de link geplaatst waar je de procedure vindt om je Windows Mail te herstellen als je telkens de map recovered messages krijgt, hieronder staat die dan nog eens.

 

http://www.howtogeek.com/forum/topic/tutorial-troubleshooting-windows-mail

Link naar reactie
Delen op andere sites

PC Helpforum moderator bericht:

Dag Amonra, ramon38, ricardo38 en Ricardo38,

 

je hebt nu ondertussen een topic op minimum 4 verschillende fora geopend over hetzelfde probleem ...  lees er even onze forumregels op na om te weten waarom we op PCH geen voorstander van zijn van het gelijktijdig posten van eenzelfde probleem op meerdere forums.

 

Met een dergelijke aanpak span je dus niet enkel nodeloos meerdere paarden voor je kar, maar ga je op den duur ook zelf de bomen door het bos niet meer zien: de tips en de posts gaan mekaar immers overlappen ... is het jouw bedoeling om bij "de buren" verder te gaan of ga je hier verder ?

 

Maak je keuze en sluit de andere topics af alvorens verder te gaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sorry hoor.Ik ging er van uit dat hoe meer mensen de vraag lezen er meer antwoorden cq oplossingen komen.

Wist niet dat dit tot problemen zou lijden.

ramon

Ok wil gewoon door met Clarkie.

Vraag was hoe ik de dubbele mappen ,die na verwijdering steeds terug komen kan stoppen.

ramon

Link naar reactie
Delen op andere sites

ASuS / Clarkie,

het is ondanks alle adviesen en hulp niet gelukt het probleem met de dubbelemappen e-mail box in WindowsMail op te lossen. Uiteindelijk heb ik Win.Mail verwijderd en vervangen door WinLiveMail die dus bij Win.7

hoort.

Ik wil jullie heel erg bedanken voor de hulp en hoop dat deze site blijft bestaan.

Amonra

Link naar reactie
Delen op andere sites

Graag gedaan Amonra ... nog veel computerplezier gewenst. ;)

 

Als je binnen dit topic verder geen vragen of problemen meer hebt, mag je dit onderwerp afsluiten door een klik op de knop "Modereer onderwerp" -> Sluiten ... zo blijft het voor iedereen overzichtelijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.