Ga naar inhoud

Google account en mailadres


JEANSPANJE

Aanbevolen berichten

  • Reacties 36
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

OM de "zoek.exe" procedure uit te voeren heb ik mijn anti-virus uitgeschakeld to de computer moest herop gestart worden.

Ik had mijn IOBIT MALWARE FIGHTER  3  - FREE VERSION verwijderd omdat ik die niet tijdelijk kon uitschakelen.

NU wil ik die FREE VERSION opnieuw installeren maar na het downloaden klik ik op uitvoeren en ik krijg volgend bericht:

"Set up ka C:\Users\JEAN\AppData\Temp\is-8B21V.tmp niet maken  - FOUT 5: toegang geweigerd.

 

Mijn anti-virus werkt wel perfekt weer.

 

Dit is dus een nieuw bijkomend probleem.

 

Kan ik mijn computer niet terugzetten in de toestand van VOOR  IK DE EERSTE MAAL "zoek.exe" uitgevoerd heb d.w.z. op 12/2/2015?

Dan zou ik 2 problemen moeten opgelost hebben:

1.  Het opnieuw installeren van mijn FREE IOBIT MALWARE FIGHTER 3 mogelijk maken (dit hoop ik althans).

2.  Het opnieuw mogelijk maken mijn FREE INCREDIMAIL2 als standaard mailbox kunnen gebruiken. (dit hoop ik ook)

 

Hoe moet ik nu verder want i.p.v. problemen op te lossen komen er steeds meer bij.

Computers zijn rare dingen toch hé!!

 

MVG

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb volgende problemen opgelost gekregen:

1.  Iobit malware fighter is opnieuw aan het werk.

2.  Ik heb opnieuw de volledige versie van INCREDIMAIL2 FREE VERSION geinstalleerd maar als ik op het iccontje klik op het werkblad opent zich niets.  Wel als ik dit "ALS ADMINISTRATOR UITVOER" funktionneert alles voor zowel inkomende als uitgaande berichten

 

NU WIL IK DAT IEDEREEN DIE OP HET ICOONTJE KLIKT MIJN MAILS KAN OPENEN.

HOE MOET IK DIE "ALS ADMINISTRATOR OPENEN" verwijderen?

 

Dit is het laatste probleempje dat nog open blijft.

Kunt U mij hierbij helpen?

MVG

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als er nu software is die ik niet graag op een PC zie staan (en die ik er dan ook  METEEN van af kieper ! ...) dan is dat alles van IObit en eveneens die spielerei van een Incredimail ! ... :mellow:

 

Mag ik je dan ook adviseren om te stoppen met "knutselen", geduldig de analyse van je logje af te wachten en te wachten op verdere stappen daaromtrent ? ...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als er nu iets is dat we absoluut NIET zouden aanbevelen, dan zijn het wel de programma's van IOBIT. En je hebt zowat de hele collectie op deze PC. Uiteraard gaan we ze niet verwijderen - vermits je er blijkbaar erg tevreden over bent - maar wij hebben daar ernstige bedenkingen bij. We gaan nog even verder met het verwijderen van andere problemen dan deze van IOBIT.

Dubbelklik op Zoek.exe om de tool te starten.

  • Windows Vista, 7 en 8 gebruikers dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Kopieer nu onderstaande code en plak die in het grote invulvenster:
  • Note: Dit script is speciaal bedoeld voor deze PC, gebruik dit dan ook niet op andere PC's met een gelijkaardig probleem.
C:\Program Files\Cyti Web;fs
C:\Program Files\shopperz;fs
C:\Windows\tasks\DriverToolkit Autorun.job;f
C:\Windows\tasks\RMAutoUpdate.job;f
C:\Windows\tasks\RMSchedule.job;f
CHRdefaults;
Autoclean;
  • De optie "Scan All Users" staat standaard aangevinkt.
  • Klik nu op de knop "Run script".
  • Wacht nu geduldig af tot er een logje opent (dit kan na een herstart zijn als deze benodigd is).
  • Mocht er geen logje verschijnen, start zoek.exe dan opnieuw en klik op de knop zoek-results.log, de log verschijnt dan alsnog.
  • Post het geopende logje in het volgende bericht als bijlage.
Zoek.exe logbestand plaatsen
  • Voeg het logbestand met de naam "Zoek-results.log" als bijlage toe aan het volgende bericht. (Dit logbestand kunt u tevens terug vinden op de systeemschijf als C:\Zoek-results.log.)
  • Hoe u een bijlage kunt toevoegen aan het bericht leest u hier.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kan nu mijn Google Chrome niet meer gebruiken en heb dus INTERNET EXPLORER gebruikt om dit antwoord door te sturen.

 

Nog steeds kan ik mijn binnenkomende en uitgaan de berichten in Incredimail niet lezen.

Alleen de titels verschijnen maar "loading failed try later again"  blijft maar doordraaien.

 

Wachtend op volgend antwoord van U dank bij voorbaat.

zoek-results.txt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb Google Chrome opnieuw geinstalleerd en het werkt maar ik krijg toch volgende melding:

"Je profiel kan niet worden geopend.  Sommige functies zijn wellicht niet beschikbaar. controleer of het profiel bestaat en of je beschikt over lees-en schrijfrechten voor de inhoud van het profiel"

 

Ik heb mij ingelogd met mijn google account en Google Chrome werkt normaal.  Ik kan niet controleren echter of mijn profiel (dat wel degelijk bestaat gezien ik kon inloggen) beschikt over alle lees-en schrijfrechten.  Ik veronderstel van wel.

 

Mijn  Incredimail werkt nog steeds niet en ik wil die behouden.

 

Ik wacht dus op Uw reaktie op mijn zoek.exe van 17/2/2015 die U ontvangen hebt.

MVG

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.