Ga naar inhoud

foutmelding bij windows live mail (Windows 7)


Aanbevolen berichten

beste, 

 

we krijgen volgende foutmelding bij het openen van de mailbox

 

Het bericht kan niet worden verzonden. De instellingen voor de server voor uitgaande e-mail [sMTP] moeten mogelijk worden geconfigureerd. Neem contact op met de e-mailprovider voor de serverinstellingen voor klants.service@telenet.be.

 

Onderwerp 'Gelezen: E-mail bericht'

Serverfout: 550

Reactie van server: 550 5.1.1 <klants.service@telenet.be> recipient address rejected: User Unknown

Server: 'smtp.telenet.be'

Windows Live Mail-fout-id: 0x800CCC79

Protocol: SMTP

Poort: 587

Beveiligd(SSL): Ja

 

En bij het sluiten krijgen we deze foutmelding

 


"Er staan berichten in postvak UIt die niet zijn verzonden.  Wil u deze nu verzenden?"' 


 

Echter we krijgen perfect mails binnen en kunnen perfect mails versturen.

 

Hoe kunnen we deze foutmeldingen voorkomen?

 

Bedankt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ook eventjes je aandacht vestigen op het volgende:

 

<klants.service@telenet.be> recipient address rejected: User Unknown

 

Het e-mailadres klants.service@telenet.be is GEEN e-mailadres van Telenet zelf: het is een fake e-mailadres dat gebruikt wordt bij phishing ... aangezien je naar dit adres een e-mail wil versturen is de kans dan ook vrij groot dat je een dergelijke e-mail ontving.

 

Telenet vraagt uitdrukkelijk om in voorkomend geval dergelijke mails te melden via deze link.

 

Reageer NIET op zulke mails en klik ZEKER NIET op eventuele linken en/of bijlages !

 

Kan je zekerheidshalve ook nog het onderstaande uitvoeren en het gevraagde logje hier in je topic posten ? ...

 

Download 51a5f5d096dae-icon_RSIT.png RSIT van de onderstaande locaties en sla deze op het bureaublad op.

Hoe je controleert of je met een 32- of 64-bitversie van Windows werkt kan je 
hier bekijken.

Dubbelklik op RSIT.exe om de tool te starten.

  • Windows Vista, 7 en 8 gebruikers dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Vervolgens wordt de "Disclaimer of warranty" getoond, klik vervolgens op "Continue"
  • Wanneer de tool gereed is worden er twee kladblok bestanden geopend genaamd "Log.txt" en "Info.txt" .

RSIT Logbestanden plaatsen

  • Voeg het logbestand met de naam "Log.txt" als bijlage toe aan het volgende bericht. (Dit logbestand kunt u tevens terug vinden in de map ""C:\\rsit")
  • Het logbestand met de naam "Info.txt" wat geminimaliseerd is hoeft u niet te plaatsen. (Dit logbestand wordt enkel de eerst keer bij het uitvoeren aangemaakt).
  • Hoe u een bijlage kunt toevoegen aan het bericht leest u hier.

De handleiding voor het gebruik van RSIT kan je HIER bekijken en we hebben ook nog een 

.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Aangezien er geen reactie meer komt op dit topic, besluit ik dat het probleem opgelost is en wordt het topic afgesloten ... mocht je het topic willen heropenen, stuur dan eventjes een privébericht naar mij of naar één van de andere teamleden.
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.