Ga naar inhoud

Met de handen in het haar...


Aanbevolen berichten

  • Reacties 46
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Dat is perfect ... d.w.z. dat er geen fouten ontdekt zijn. Anders had je een melding ontvangen.

 

Wil je nu eens terug gaan naar die "Windows Repair All-in-one" en deze zeker uitvoeren als "administrator". Rechtsklikken en daar kiezen voor die optie. Mocht het opnieuw uuuuuuuuuuren blijven duren, mag je hem weer stopzetten, maar geef het programma (in administrator-modus) wel weer wat tijd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb dit enkele keren geprobeerd maar er flits een klein scherm op dat zo danig snel terug weg is dat ik er niets van kan zien en er gebeurd niets.

Moet ik hetzelfde een proberen in veilige modus met netwerkverbinding?

 

De indruk die ik krijg is dat sfc /scannow niet gelukt is. Eerder had ik al willen opmerken dat je beter cmd kunt intypen in het zoekvak bij de Startknop en dan cmd uitvoeren als administrator.  Anders werkt het namelijk niet. Daarna dan sfc /scannow intypen. Met spatie tussen sfc en /.

 

Daarna uiteraard Enter.

aangepast door Leono
Link naar reactie
Delen op andere sites

Probeer het eens op deze manier.

 

Ga naar Start -> Alle programma's -> Bureauaccessoires.

Klik met rechts op het icoon van de opdrachtprompt en kies voor uitvoeren als administrator om het opdrachtprompt te openen.

Typ sfc /scannow en druk enter. (let op de spatie voor de / )

Alle windows systeembestanden worden nu gecontroleerd op fouten en indien nodig vervangen door een correcte versie.

Hou de windows installatie cd/dvd bij de hand (als je er een hebt) want er kan om gevraagd worden.

Na de scan krijg je een overzicht van de resultaten en een verwijzing naar een CBS logbestand.

Wanneer je de melding krijgt: "Er zijn geen schendingen van de integriteit gevonden", moet je onderstaande niet uitvoeren.

Krijgt je wel foutmeldingen, dan kan je onderstaande uitvoeren zodat we in een logje naar je problemen kunnen zoeken.

Typ nu findstr /c:"[sR]" %windir%\Logs\CBS\CBS.log > "%userprofile%\Desktop\sfcdetails.txt" en druk enter.

Let op de spatie voor de / en %windir% en voor en na de >.

Nu zou je op je bureaublad het bestandje sfcdetails.txt moeten zien.

Voeg dit bestandje toe aan een volgend bericht.

Hoe je een bijlage toevoegt aan een bericht, kan je lezen in deze handleiding.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Probeer het eens op deze manier.

 

Ga naar Start -> Alle programma's -> Bureauaccessoires.

Klik met rechts op het icoon van de opdrachtprompt en kies voor uitvoeren als administrator om het opdrachtprompt te openen.

Typ sfc /scannow en druk enter. (let op de spatie voor de / )

 

Dit is feitelijk precies dezelfde manier als de door mij beschrevene.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kan niets uitvoeren als administrator want dan krijg ik de melding " Kan de service niet starten omdat deze is uitgeschakeld of omdat het geen ingeschakelde apparaten met zich heeft verbonden"

Dat geld voor alles. Ik kan zelfs niets updaten want dat lukt ook niet en als ik probeer een update te doen als administrator krijg ik de eerder vermelde melding ook.

Kan deze handeling ook via veilige modus?

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.