Ga naar inhoud

Wijzigen grootte bureaubladpictogrammen (touchpad)


Leono

Aanbevolen berichten

De kans is groot dat je een Synaptics touchpad hebt (meest gebruikt).
Scrollen met twee vingers is hier standaard niet mogelijk maar er is een oplossing:
Zie: http://www.clickx.be/workshops/151231/met-twee-vingers-scrollen-op-elke-touchpad/
Een tweede oplossing: hang een usb muis aan de laptop (leen er desnoods eentje voor een paar minuten) en stel pictogrammen in.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Leono,

 

Mag ik je er op attent maken dat het niet de bedoeling is om je eigen problemen te plaatsen in het topic van iemand anders waardoor het geheel zeer onoverzichtelijk wordt.

Indien je probleem niet opgelost is met de tip in bericht 6 maak je best een eigen topic aan.

 

We gaan hier dan ook verder geen vragen meer stellen maar enkel wachten op het bericht van Topic starter mana_chico of zijn /haar probleem al dan niet opgelost is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Leono,

 

Mag ik je er op attent maken dat het niet de bedoeling is om je eigen problemen te plaatsen in het topic van iemand anders

 

Het was geen probleem, doch een onschuldig vraagje. Ik had het gewoon even uitgeprobeerd.

 

Overigens was ik reeds attent op wat u zegt.

aangepast door Leono
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Leono,

 

ik heb jouw vraag afgeleid naar een nieuw topic, zo blijft het topic van mana_chico overzichtelijk. ;)

 

Overigens was ik reeds attent op wat u zegt.

 

Zie de forumregels:

 

Wanneer je een bericht post in het topic van een ander lid is het de bedoeling dat je bericht bijdraagt tot het oplossen van het probleem en/of het beantwoorden van de vraag. Heb je zelf een vraag of worstel je met een gelijkaardig probleem dan open je een nieuw topic, zo blijft het forum overzichtelijk en voorkom je verwarring.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.