Ga naar inhoud

Kan avira niet opnieuw installeren, mbam start niet


Aanbevolen berichten

Schakel je antivirus- en antispywareprogramma's uit, mogelijk kunnen ze conflicteren met zoek.exe (hier en hier) kan je lezen hoe je dat doet.

  • Dubbelklik op Zoek.exe om de tool te starten.
  • Windows Vista, 7 en 8 gebruikers dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Kopieer nu onderstaande code en plak die in het grote invulvenster:
  • Note: Dit script is speciaal bedoeld voor deze PC, gebruik dit dan ook niet op andere PC's met een gelijkaardig probleem.
C:\Documents and Settings\All Users\Application Data\Lavasoft;fs
C:\Documents and Settings\Owner.ANGELS\Application Data\Lavasoft;fs
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Classes\*\shellex\ContextMenuHandlers\LavasoftShellExt];r
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Classes\Drive\shellex\ContextMenuHandlers\LavasoftShellExt];r
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Classes\Folder\shellex\ContextMenuHandlers\LavasoftShellExt];r
[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Classes\TypeLib\{1CE668E6-8DCB-43A1-AEA3-6A012ADBBC76}\1.0\0\win32];r
@=-;r
[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Classes\TypeLib\{1CE668E6-8DCB-43A1-AEA3-6A012ADBBC76}\1.0\HELPDIR];r
@=;r
[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Installer\Folders];r
"C:\\Documents and Settings\\All Users\\Application Data\\Lavasoft\\"=-;r
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\ControlSet002\Enum\Root\LEGACY_LAVASOFT_KERNEXPLORER];r
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\ControlSet002\Enum\Root\LEGACY_LAVASOFT_KERNEXPLORER\0000];r
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\ControlSet002\Enum\Root\LEGACY_LAVASOFT_KERNEXPLORER\0000\LogConf];r
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\ControlSet002\Services\Lavasoft Kernexplorer];r
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\ControlSet002\Services\Lavasoft Kernexplorer\Security];r
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\ControlSet003\Enum\Root\LEGACY_LAVASOFT_KERNEXPLORER];r
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\ControlSet003\Enum\Root\LEGACY_LAVASOFT_KERNEXPLORER\0000];r
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\ControlSet003\Enum\Root\LEGACY_LAVASOFT_KERNEXPLORER\0000\LogConf];r
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\ControlSet003\Enum\Root\LEGACY_LAVASOFT_KERNEXPLORER\0000\Control];r
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\ControlSet003\Services\Lavasoft Kernexplorer];r
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\ControlSet003\Services\Lavasoft Kernexplorer\Security];r
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\ControlSet003\Services\Lavasoft Kernexplorer\Enum];r
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\ControlSet004\Enum\Root\LEGACY_LAVASOFT_KERNEXPLORER];r
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\ControlSet004\Enum\Root\LEGACY_LAVASOFT_KERNEXPLORER\0000];r
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\ControlSet004\Enum\Root\LEGACY_LAVASOFT_KERNEXPLORER\0000\LogConf];r
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\ControlSet004\Services\Lavasoft Kernexplorer];r
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\ControlSet004\Services\Lavasoft Kernexplorer\Security];r
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Enum\Root\LEGACY_LAVASOFT_KERNEXPLORER];r
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Enum\Root\LEGACY_LAVASOFT_KERNEXPLORER\0000];r
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Enum\Root\LEGACY_LAVASOFT_KERNEXPLORER\0000\LogConf];r
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Enum\Root\LEGACY_LAVASOFT_KERNEXPLORER\0000\Control];r
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Services\Lavasoft Kernexplorer];r
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Services\Lavasoft Kernexplorer\Security];r
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Services\Lavasoft Kernexplorer\Enum];r
  • De optie "Scan All Users" staat standaard aangevinkt.
  • Klik nu op de knop "Run script".
  • Wacht nu geduldig af tot er een logje opent (dit kan na een herstart zijn als deze benodigd is).
  • Mocht er geen logje verschijnen, start zoek.exe dan opnieuw en klik op de knop zoek-results.log, de log verschijnt dan alsnog.
  • Post het geopende logje in het volgende bericht als bijlage.

Zoek.exe logbestand plaatsen

  • Voeg het logbestand met de naam "Zoek-results.log" als bijlage toe aan het volgende bericht. (Dit logbestand kunt u tevens terug vinden op de systeemschijf als C:\Zoek-results.log.)
  • Hoe u een bijlage kunt toevoegen aan het bericht leest u hier.
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 77
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Download adwcleaner.pngAdwCleaner by Xplode naar het bureaublad (verwijder eerst eventuele aanwezige oudere versies van deze tool op je PC, zodat je nu de meest recente database van AdwCleaner kan gebruiken).
 
Als de link naar AdwCleaner niet werkt, probeer dan deze link.
De download start automatisch na enkele seconden.

  • Sluit alle openstaande vensters.
  • Dubbelklik op AdwCleaner om hem te starten.
  • Windows Vista, 7 en 8 gebruikers dienen de tool als "administrator" uit te voeren,
  • Door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Klik op Scan.
  • Klik vervolgens op Clean (Engelse versie)of Verwijderen (Nederlandse versie).
  • Klik bij Herstarten Noodzakelijk op OK

Nadat de PC opnieuw is opgestart, opent meestal een logfile.
Voeg dit logje toe aan je volgend bericht.
Anders is het hier terug te vinden C:\\AdwCleaner\\AdwCleaner[s0].txt.
 
Meer informatie vind je in de handleiding.

 


 

Start CCleaner op. 

Klik in de linkse kolom op Registeren vervolgens op ‘Scan naar problemen”
Als er fouten gevonden worden klik je op ”Herstel geselecteerde problemen” en ”OK”
Dan krijg je de vraag om een back-up te maken. Klik op “JA”. 
Kies dan Herstel alle geselecteerde fouten”. 
Soms is 1 analyse niet voldoende. Deze procedure mag je herhalen tot de analyse geen fouten meer aangeeft. 
Sluit hierna CCleaner terug af. 

Wil je dit uitgebreid in beeld bekijken, klik dan hier voor de handleiding.

 

Probeer nogmaals om Avira te instaleren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kan je het logje van AdwCleaner ook plaatsen?

 

 

Schakel je antivirus- en antispywareprogramma's uit, mogelijk kunnen ze conflicteren met zoek.exe (hier en hier) kan je lezen hoe je dat doet.

  • Dubbelklik op Zoek.exe om de tool te starten.
  • Windows Vista, 7 en 8 gebruikers dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Kopieer nu onderstaande code en plak die in het grote invulvenster:
  • Note: Dit script is speciaal bedoeld voor deze PC, gebruik dit dan ook niet op andere PC's met een gelijkaardig probleem.
[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Classes\TypeLib\{1CE668E6-8DCB-43A1-AEA3-6A012ADBBC76}\1.0\HELPDIR];r
@=-;r
[HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Enum\Root\LEGACY_LAVASOFT_KERNEXPLORER\0000];r
"Service"=-;r
[HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Enum\Root\LEGACY_LAVASOFT_KERNEXPLORER\0000];r
"DeviceDesc"=-;r
[HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\ControlSet004\Enum\Root\LEGACY_LAVASOFT_KERNEXPLORER\0000];r
"Service"="Lavasoft Kernexplorer"
[HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\ControlSet004\Enum\Root\LEGACY_LAVASOFT_KERNEXPLORER\0000];r
"DeviceDesc"=-;r
[HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\ControlSet003\Enum\Root\LEGACY_LAVASOFT_KERNEXPLORER\0000];r
"Service"=-;r
[HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\ControlSet003\Enum\Root\LEGACY_LAVASOFT_KERNEXPLORER\0000];r
"DeviceDesc"=-;r
"Service"=-;r
[HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\ControlSet002\Enum\Root\LEGACY_LAVASOFT_KERNEXPLORER\0000];r
"DeviceDesc"=-;r
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\ControlSet002\Enum\Root\LEGACY_LAVASOFT_KERNEXPLORER];r
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\ControlSet002\Enum\Root\LEGACY_LAVASOFT_KERNEXPLORER\0000];r
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\ControlSet002\Enum\Root\LEGACY_LAVASOFT_KERNEXPLORER\0000];r
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\ControlSet002\Enum\Root\LEGACY_LAVASOFT_KERNEXPLORER\0000\LogConf];r
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\ControlSet003\Enum\Root\LEGACY_LAVASOFT_KERNEXPLORER];r
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\ControlSet003\Enum\Root\LEGACY_LAVASOFT_KERNEXPLORER\0000];r
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\ControlSet003\Enum\Root\LEGACY_LAVASOFT_KERNEXPLORER\0000\LogConf];r
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\ControlSet003\Enum\Root\LEGACY_LAVASOFT_KERNEXPLORER\0000\Control];r
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\ControlSet004\Enum\Root\LEGACY_LAVASOFT_KERNEXPLORER];r
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\ControlSet004\Enum\Root\LEGACY_LAVASOFT_KERNEXPLORER\0000];r
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\ControlSet004\Enum\Root\LEGACY_LAVASOFT_KERNEXPLORER\0000\LogConf];r
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Enum\Root\LEGACY_LAVASOFT_KERNEXPLORER];r
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Enum\Root\LEGACY_LAVASOFT_KERNEXPLORER\0000];r
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Enum\Root\LEGACY_LAVASOFT_KERNEXPLORER\0000\LogConf];r
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Enum\Root\LEGACY_LAVASOFT_KERNEXPLORER\0000\Control];r
  • De optie "Scan All Users" staat standaard aangevinkt.
  • Klik nu op de knop "Run script".
  • Wacht nu geduldig af tot er een logje opent (dit kan na een herstart zijn als deze benodigd is).
  • Mocht er geen logje verschijnen, start zoek.exe dan opnieuw en klik op de knop zoek-results.log, de log verschijnt dan alsnog.
  • Post het geopende logje in het volgende bericht als bijlage.

Zoek.exe logbestand plaatsen

  • Voeg het logbestand met de naam "Zoek-results.log" als bijlage toe aan het volgende bericht. (Dit logbestand kunt u tevens terug vinden op de systeemschijf als C:\Zoek-results.log.)
  • Hoe u een bijlage kunt toevoegen aan het bericht leest u hier.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Start CCleaner op. 

Klik in de linkse kolom op Registeren vervolgens op ‘Scan naar problemen”
Als er fouten gevonden worden klik je op ”Herstel geselecteerde problemen” en ”OK”
Dan krijg je de vraag om een back-up te maken. Klik op “JA”. 
Kies dan Herstel alle geselecteerde fouten”. 
Soms is 1 analyse niet voldoende. Deze procedure mag je herhalen tot de analyse geen fouten meer aangeeft. 
Sluit hierna CCleaner terug af. 

Wil je dit uitgebreid in beeld bekijken, klik dan hier voor de handleiding.

 


 

Schakel je antivirus- en antispywareprogramma's uit, mogelijk kunnen ze conflicteren met zoek.exe (hier en hier) kan je lezen hoe je dat doet.

  • Dubbelklik op Zoek.exe om de tool te starten.
  • Windows Vista, 7 en 8 gebruikers dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Kopieer nu onderstaande code en plak die in het grote invulvenster:
  • Note: Dit script is speciaal bedoeld voor deze PC, gebruik dit dan ook niet op andere PC's met een gelijkaardig probleem.
Lavasoft;z
Lavasoft;a
  • De optie "Scan All Users" staat standaard aangevinkt.
  • Klik nu op de knop "Run script".
  • Wacht nu geduldig af tot er een logje opent (dit kan na een herstart zijn als deze benodigd is).
  • Mocht er geen logje verschijnen, start zoek.exe dan opnieuw en klik op de knop zoek-results.log, de log verschijnt dan alsnog.
  • Post het geopende logje in het volgende bericht als bijlage.

Zoek.exe logbestand plaatsen

  • Voeg het logbestand met de naam "Zoek-results.log" als bijlage toe aan het volgende bericht. (Dit logbestand kunt u tevens terug vinden op de systeemschijf als C:\Zoek-results.log.)
  • Hoe u een bijlage kunt toevoegen aan het bericht leest u hier.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Schakel je antivirus- en antispywareprogramma's uit, mogelijk kunnen ze conflicteren met zoek.exe (hier en hier) kan je lezen hoe je dat doet.

  • Dubbelklik op Zoek.exe om de tool te starten.
  • Windows Vista, 7 en 8 gebruikers dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Kopieer nu onderstaande code en plak die in het grote invulvenster:
  • Note: Dit script is speciaal bedoeld voor deze PC, gebruik dit dan ook niet op andere PC's met een gelijkaardig probleem.
[HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Enum\Root\LEGACY_LAVASOFT_KERNEXPLORER\0000];r
"Service"=-;r
[HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Enum\Root\LEGACY_LAVASOFT_KERNEXPLORER\0000];r
"DeviceDesc"=-;r
[HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\ControlSet002\Enum\Root\LEGACY_LAVASOFT_KERNEXPLORER\0000];r
"Service"=-;r
[HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\ControlSet002\Enum\Root\LEGACY_LAVASOFT_KERNEXPLORER\0000];r
"DeviceDesc"=-;r
[HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\ControlSet003\Enum\Root\LEGACY_LAVASOFT_KERNEXPLORER\0000];r
"Service"=-;r
[HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\ControlSet003\Enum\Root\LEGACY_LAVASOFT_KERNEXPLORER\0000];r
"DeviceDesc"=-;r
[HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\ControlSet004\Enum\Root\LEGACY_LAVASOFT_KERNEXPLORER\0000];r
"Service"=-;r
[HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\ControlSet004\Enum\Root\LEGACY_LAVASOFT_KERNEXPLORER\0000];r
"DeviceDesc"=-;r
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\ControlSet002\Enum\Root\LEGACY_LAVASOFT_KERNEXPLORER];r
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\ControlSet002\Enum\Root\LEGACY_LAVASOFT_KERNEXPLORER\0000];r
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\ControlSet002\Enum\Root\LEGACY_LAVASOFT_KERNEXPLORER\0000\LogConf];r
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\ControlSet003\Enum\Root\LEGACY_LAVASOFT_KERNEXPLORER];r
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\ControlSet003\Enum\Root\LEGACY_LAVASOFT_KERNEXPLORER\0000];r
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\ControlSet003\Enum\Root\LEGACY_LAVASOFT_KERNEXPLORER\0000\LogConf];r
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\ControlSet004\Enum\Root\LEGACY_LAVASOFT_KERNEXPLORER];r
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\ControlSet004\Enum\Root\LEGACY_LAVASOFT_KERNEXPLORER\0000];r
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\ControlSet004\Enum\Root\LEGACY_LAVASOFT_KERNEXPLORER\0000\LogConf];r
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Enum\Root\LEGACY_LAVASOFT_KERNEXPLORER];r
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Enum\Root\LEGACY_LAVASOFT_KERNEXPLORER\0000];r
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Enum\Root\LEGACY_LAVASOFT_KERNEXPLORER\0000\LogConf];r
  • De optie "Scan All Users" staat standaard aangevinkt.
  • Klik nu op de knop "Run script".
  • Wacht nu geduldig af tot er een logje opent (dit kan na een herstart zijn als deze benodigd is).
  • Mocht er geen logje verschijnen, start zoek.exe dan opnieuw en klik op de knop zoek-results.log, de log verschijnt dan alsnog.
  • Post het geopende logje in het volgende bericht als bijlage.

Zoek.exe logbestand plaatsen

  • Voeg het logbestand met de naam "Zoek-results.log" als bijlage toe aan het volgende bericht. (Dit logbestand kunt u tevens terug vinden op de systeemschijf als C:\Zoek-results.log.)
  • Hoe u een bijlage kunt toevoegen aan het bericht leest u hier.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.