Ga naar inhoud

Muiswieltje klikken werkt niet meer.


Hensyr

Aanbevolen berichten

Tot verleden week kon ik met het muiswieltje klikken op een link in Google search resultaten.

 

Omdat ik die search resultaten graag wou open laten staan kon ik een link van die search resultaten in een nieuwe tab openen met een simpele klik op het muiswieltje.

 

Nu werkt dit plots niet meer.

 

Nu moet ik altijd eerst rechts klikken op een link en in het snelmenu kiezen voor openen in een nieuwe tab.

 

Hoe kan ik het muiswieltje klikken terug activeren?

 

Besturingssysteem Windows 7

aangepast door Hensyr
Link naar reactie
Delen op andere sites

Eerlijk gezegd doe ik dit liever niet en had ik gehoopt ergens een instelling aan te passen om het klikken via het muiswieltje te herstellen.

 

Het is namelijk zo dat deze computer nogal intensief wordt gebruikt en een systeem herstel zou resulteren in een hoop data verlies van de afgelopen week.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je het al geprobeerd met een andere muis? Iedere muis kan kapot gaan. Misschien is de klikfunctie van het scrolwiel defect.

Krijg je nog wel het autoscrol pictogram in beeld wanneer je op bijvoorbeeld deze website op het muiswieltje drukt:

 

55f554acbeead-autoscrol_functie.png

 

Neen, autoscrol werkt ook niet meer.

 

 

systeemherstel leidt niet tot dataverlies.

 

 

Als systeem herstel niet tot data verlies kan leiden zal ik eens een systeem herstel doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als systeemherstel helpt kan je naar je muisinstellingen gaan kijken, de instellingen onthouden en dan 'het herstelpunt ongedaan maken' of m.a.w. de herstelbewerking (terugzetten van een herstelpunt) terug teniet doen: dan zit je terug op je situatie van nu.

en dan de instellingen van je muis gaan aanpassen zoals je ze zag bij de herstelbewerking.

(en hopen dat het daaraan lag :)  )

 

maar zoals gezegd: een herstelpunt zet alleen je systeem(instelligen) terug. Alleen de programma's die je toen nog niet geïnstalleerd had (of andersom:die je toen nog niet verwijderd had) staan er niet (nog wel).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op deze vraag gaf je nog geen antwoord: "Heb je het al geprobeerd met een andere muis?"

 

Na het zetten van een systeem herstel bracht het geen oplossing.

Dus heb ik nu een andere muis aangesloten en die werkt perfect.

 

De andere muis zal dus naar de prullenmand verhuizen en ga ik een nieuwe moeten aanschaffen.

 

Bedankt allemaal.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.