Ga naar inhoud

Webmail openen met Internet Explorer


bkk

Aanbevolen berichten

  • Reacties 20
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Download AdwCleaner by Xplode naar het bureaublad (verwijder eerst eventuele aanwezige oudere versies van deze tool op je PC, zodat je nu de meest recente database van AdwCleaner kan gebruiken).

Als de link naar AdwCleaner niet werkt, probeer dan deze link.

De download start automatisch na enkele seconden.

  • Sluit alle openstaande vensters.
  • Dubbelklik op AdwCleaner om hem te starten.
  • Windows Vista, 7 en 8 gebruikers dienen de tool als "administrator" uit te voeren,
  • Door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Klik op Scan (Engelse versie) of Scannen (Nederlandstalige versie)
  • Mocht u gevonden items willen behouden, verwijder deze dan nu uit het lijstje.
  • Klik vervolgens op Clean (Engelse versie) of Verwijderen (Nederlandstalige versie)
  • Klik bij popup-scherm "AdwCleaner Herstart" op OK


Nadat de PC opnieuw is opgestart, opent meestal onmiddellijk een logfile van AdwCleaner.
Anders is het logfile hier terug te vinden C:\AdwCleaner\AdwCleaner[s0].txt.

Logbestand plaatsen

  • Voeg het logbestand met de naam C:\AdwCleaner\AdwCleaner[s0].txt als bijlage toe aan het volgende bericht.
  • Hoe u een bijlage kunt toevoegen aan het bericht leest u hier.


Meer informatie vind je in de handleiding.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Kape,

 

Ik heb AdwCleaner gedownload.War moet ik juist op dubbel klikken op het te starten?BIj mij komt het op mijn scherm en wacht het blijkbaar op "actie"Mag ik nu op scannen klikken?Ik zie ook nergens da ik iets als Administrator kan uitvoeren.En waar kan ik bepaalde "gevonden items" behouden?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oeps ... dit topic hebben we even uit het oog verloren, excuses. Indien je AdwCleaner op je scherm hebt, wacht het op de opdracht "scannen" die je moet aanklikken. Na deze scan krijg je een overzicht van de items die gaan verwijderd worden. Dan de volgende opdracht "verwijderen" aanklikken en ze worden effectief verwijderd van de PC.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.