Ga naar inhoud

Hp Protectools Security Manager hindert update naar Windows 8.1


Toone.888

Aanbevolen berichten

Beste,

 

Zoals de titel al aangeeft heb ik problemen met het verwijderen van het volgende programma: "HP Protecttools Security Manager" Dit programma hindert de update naar Windows 8.1. Wanneer ik naar "Programma's en onderdelen" ga om dit programma te verwijderen geeft hij de volgende foutmelding: " De volgende producten zijn afhankelijk van HP Protecttools Security Manager: "HP Protecttools Device Manager" U moet deze eerst oninstalleren voordat HP Protecttools Security Manager kan worden verwijdert" (Zie bijlage Dit programma vind ik helaas nergens terug op mijn computer... 

Wie kan mij uit de nood helpen?

 

Alvast bedankt,

Toone Minten

post-18214-0-89862400-1443903923_thumb.j

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Kan je onderstaande niet uitvoeren?

 

 
I understand you want to remove Security Tool.
Follow these steps, even tho, I don't recommend this as it is Security Tools.
Step 1

Click Start, then "All Programs." Select "HP Protect Tools Security Manager" from the list of programs.

Step 2

Click "Settings." Click the box to the left of the menu. The green check in the box should disappear, which means that the application is disabled.

Step 3

Close the window and restart the computer.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.