Ga naar inhoud

Logo bijwerken


Aanbevolen berichten

Beste mensen,

 

Ik heb een logo voor ons team gemaakt in Paint gezien ik geen dergelijk programma heb om het te maken.

Gezien het maken maar eenmalig is wil ik ook geen software kopen of installeren.

 

Zou iemand mij kunnen helpen het logo in 3D te zetten en eventueel met schaduweffecten?

Enkel de naam "DV Co drive team" zou zo moeten komen. De afbeelding in het logo is goed.

 

Alvast van hart bedankt!!

post-978-0-64548100-1446148043_thumb.jpg

aangepast door driesten
Link naar reactie
Delen op andere sites

Wil je 't in bitmap of in vectorformaat?

Dat laatste is - eenmaal het ontworpen is - makkelijker bewerkbaar (andere kleuren, verplaatsen, schaduw plaatsen,...

 

Zo had ik al dadelijk de bedenking dat je zwarte letters op dat blauwe logo niet goed uitkomen. De oplossing is dan een lichter kleur ervoor te kiezen of de letters Co  Drive Team een wit (enfin: toch een licht) randje te geven.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zoals Passer al zei zal het logo niet goed uitkomen door de zwarte letters op dat nogal donker blauw.

Ik permitteerde mij wat aanpassingen te maken:

Deze bestanden zijn in PNG formaat, d.w.z. dat ze geen achtergrond hebben, je kan ze dus op alle kleuren achtergrond plaatsen.

Je kijkt maar of er iets tussen zit wat jou aanspreekt en anders laat weten welke verandering jij eraan wil.

post-628-0-55281900-1446287259_thumb.png

post-628-0-90293500-1446287594_thumb.png

aangepast door Eggy
Link naar reactie
Delen op andere sites

Vectorformaat is goed.

Dan kan ik inderdaad indien nodg een aanpassing doen.

 

Ik ben maar een leek in dit vak, maar indien mogelijk had ik graag achtergronden achter het logo.

Ik bedoel dan, als ik het logo op een achtergrond zet, dat de achtergrond zichtbaar blijft achter het logo.

 

Het eerste logo van de 2 weergaves vind ik persoonlijk de beste.

Alleen is het geen "contact drive team" maar co drive team. ;)

 

Alvast al van harte bedankt voor jullie aandacht en moeite.

Ziet er al heel mooi uit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zal je een woordje uitleg verschaffen inzake grafische werken:

- deze logo's werden door mij gemaakt in CorelDraw X6 en verder bewerkt in Photoshop CS6. CorelDraw is een vector grafisch programma.

  Als ik dit gewoon opsla krijgt het de extentie *.cdr (CorelDraw).

  Als ik het exporteer kan ik het de extentie *.png (portable network graphics) geven.

 

Weinig programma's of tekstverwerkers aanvaarden *.cdr's dus moet je het als *.png uitvoeren.

Png's vallen onder 'bitmaps' maar zijn van betere kwaliteit.

 

In dit geval heeft de tekening geen achtergrond zodat je het kan plaatsen op welke achtergrond je maar wil.

 

Ik heb je logo verder aangepast (Co)

 

Wil je nog wijzigingen, 't is nu de moment...

post-628-0-34345100-1446468957_thumb.jpg

post-628-0-56960400-1446469192_thumb.jpg

post-628-0-49615800-1446469218_thumb.png

aangepast door Eggy
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.